پدر قاتل: پسرم معتاد بود، اذیت میکرد، کشتمش!

مردی که پسر 20 ساله خود را به قتل رسانده است می‌گوید فرزندش معتاد اعضای خانواده را اذیت می‌کرد.

به گزارش جهان مانا،‌ موسی رضازاده، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران ساعت 2 بامداد دوشنبه در تماسی از سوی ماموران پلیس مطلع شد پسر 20 ساله‌ای به خاطر دو جراحت چاقو که به پشت و کمرش خورده، در یکی از بیمارستان‌های پایتخت جان خود را از دست داده است.

ماموران کلانتری که از سوی کادر درمان بیمارستان در جریان مرگ این پسر جوان قرار گرفته بودند به بازپرس جنایی اعلام کردند بر اساس مستندات پرونده پزشکی این متوفی،‌ او ساعت 10 شب یکشنبه توسط خانواده‌اش به بیمارستان منتقل شد. پس از آن پسر جوان چند ساعت در بیمارستان بستری بود و اقدامات درمانی لازم برای نجات جانش انجام شد، اما حدود چهار ساعت بعد جانش را از دست داد.

به این ترتیب بازپرس رضازاده همراه تیم جنایی در محل بیمارستان حضور یافت. بررسی‌هایی که با حضور تیم تحقیقات جنایی شروع شد، حکایت از آن داشت که درگیری مرگبار در خانه مقتول اتفاق افتاده است و او پس از درگیری با پدرش مجروح شده و در نهایت جان خود را از دست داده است.

ماموران برای بررسی بیشتر به خانه پسر جوان رفتند و چاقویی خون‌آلود را که به نظر می‌رسید آلت قتل باشد، پیدا کردند.

پس از آن تحقیق از خانواده پسر جوان در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد خانواده‌اش در خانه‌ای سه طبقه زندگی می‌کنند. در طبقه اول متوفی همراه پدر و مادرش سکونت داشت،‌ در طبقه دوم یکی از خواهرانش زندگی می‌کند و در طبقه سوم هم خواهر دیگر او همراه همسرش اقامت دارند. با کشف چاقوی خونی فرضیه قتل قوت گرفت و در نهایت پدر خانواده گفت: ما در خانه‌‌‌مان آسایش نداشتیم. پسرم از دو سال قبل معتاد شد و شیشه  مصرف می‌کرد. رفیق‌بازی هم در کنار دیگر کارهایش ما را آزار می‌داد، بارها برای ترک دادن او تلاش کردیم، اما فایده نداشت. در این مدت همیشه با ما درگیر بود و ما را با چاقو تهدید می‌کرد و کتک می‌زد. او، من، مادرش و خواهرانش را کتک می‌زد. حتی همسایه‌ها هم از رفتار‌های او عاصی شده بودند. او دایم از ما پول می‌گرفت. شب حادثه هم پول می‌خواست‌. او با مادرش ردگیر شد و همسرم را به شدت کتک زد و بعد به طبقه بالا رفت و خواهرش را کتک زد و بعد هم به طبقه سوم رفت و خواهر دیگرش را جلوی دامادم کتک زد. من هم برای اینکه جلویش را بگیرم سراغش رفتم اما زورم به او نرسید و در طبقه سوم چاقو برداشتم تا او را بترساندم، اما او همچنان به کار خود ادامه می‌داد و من دو ضربه به او زدم. اصلا قصد کشتنش را نداشتم و وقتی او ماجرا را کش داد دو ضربه به او زدم بعد هم خودمان او را به بیمارستان بردیم که چند ساعت بعد فوت کرد.  الان پشیمان هستم.

در پی این اعتراف، بازپرس جنایی دستور بازداشت این مرد به اتهام قتل فرزند خود را صادر کرد و در حال حاضر پرونده این مرد که بیش از 80 سال سن دارد در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد تا تحقیقات در این مورد ادامه یابد.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار