محمد ابوحشیش علیه کلینزمن تایم! + عکس

مدافع اردن در جریان مسابقه تکل نجات‌بخشی روی پای لی کانگ این بست.

به گزارش جهان مانا ، محمد ابوحشیش مدافع تیم ملی اردن در صحنه‌ای از مسابقه با تکل فوق‌العاده‌ای که روی پای لی کانگ این بست اجازه بلندپروازی و بازگشت به مسابقه را به بازیکنان کره جنوبی نداد و همچنان دروازه این تیم را بسته نگه داشت.

در دقایق پایانی مسابقه در حالی که بازیکنان کره جنوبی با یک کار تیمی و پاس در عمق لی کانگ این را در موقعیت تک به تک قرار داده بودند، ابوحشیش با تکل بلند و بی‌نقص و البته به شکل خطرناک این توپ را دفع کرد، تکل مدافع اردن با فاصله اندک از کنار دروازه اردن به بیرون رفت و دروازه این تیم همچنان بسته ماند، با توجه به روال بازی‌های گذشته کره جنوبی و بازگشت به مسابقاتی که در دقایق پایانی داشت در صورتی که این توپ به گل تبدیل می‌شد کره‌ای ها وقت کافی برای به تساوی کشیدن مسابقه را داشتند اما رؤیای آنها با همین تکل نقش بر آب شد!

مدافعان اردن با انگیزه و تعصب خاصی در این مسابقه بازی کردند و حضور سرزده دفاع راست این تیم در محوطه جریمه و پوشش خوب توپی که با تسلط کامل در اختیار ستاره ‌پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفته نشان از انگیزه‌های خاص بازیکنان این تیم برای کارهای بزرگ و اعجاب انگیز است!

اردنی‌ها با عملکرد خوب دفاعی که داشتند اجازه ندادند بازیکنان کره جنوبی حتی یک شوت به سمت دروازه این تیم بزنند و بازی بدون ضربه در چارچوب اردن به پایان رسید.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه