حسرت ۶۷ ساله کره جنوبی برای قهرمانی آسیا

کره جنوبی با انجام یک بازی ناامیدکننده و شکست مقابل اردن، بازهم در قهرمانی آسیا ناکام ماند تا با توجه به دوره بعدی این مسابقات که قرار است در سال 2027 برگزار شود، حسرت قهرمانی کره‌ای‌ها در جام ملت‌های آسیا 67 ساله شود.

به گزارش جهان مانا ، کره جنوبی بازهم در قهرمانی جام ملت‌های آسیا ناکام ماند. این بار اردنی‌ها مانع از حضور آنها در فینال این رقابت‌ها شدند.

اولین فینالیست جام ملت‌های آسیای 2023 مشخص شد و تیم ملی فوتبال اردن با شایستگی کامل و با غلبه بر کره جنوبی توانست برای اولین بار در تاریخ به فینال این تورنمنت معتبر ملی فوتبال آسیا راه پیدا کند.

پیروزی 2-0 اردن برابر کره جنوبی به منزله یک ناکامی دیگر برای ببرهای آسیا بود که این دوره با امید و آرزوی فراوان برای قهرمانی پا به کشور قطر گذاشته بودند.

کره جنوبی اما با انجام یک بازی ناامیدکننده و شکست مقابل اردن، بازهم در قهرمانی آسیا ناکام ماند تا با توجه به دوره بعدی این مسابقات که قرار است در سال 2027 برگزار شود، حسرت قهرمانی کره‌ای‌ها در جام ملت‌های آسیا 67 ساله شود.

کره جنوبی تنها در دو دوره اول برگزاری جام ملت‌های آسیا در سال‌های 1956 و 1960 موفق به قهرمانی در این مسابقات شده بود که دومین قهرمانی آنها در حالی رقم خورد که کره‌ای‌ها خود میزبانی این تورنمنت را برعهده داشتند. حالا سون هیونگ مین به همراه دیگر ستارگان شاغل در فوتبال اروپا باید چمدان‌هایشان را به مقصد تیم‌های باشگاهی خود ببندند و از گیرنده‌های تلویزیونی شاهد قهرمانی تیم دیگری جز کشورشان در جام ملت‌های آسیا شوند.

گفتنی است حریف اردن در فینال جام ملت‌های آسیا از بین دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و قطر مشخص خواهد شد. عنابی‌ها یا یوزهای ایرانی؟ نظر شما در مورد حریف احتمالی اردن شگفتی‌ساز چیست؟

 

دیدگاه