شمسایی محل تمرینات تیم ملی را عوض می‌کند

تمرینات تیم ملی فوتسال ایران از فردا در سالن دیگری دنبال می‌شود.

به گزارش جهان مانا ، اردوی نهایی تیم ملی فوتسال ایران پیش از جام ملت‌های آسیا از روز گذشته در مرکز ملی فوتبال آغاز شده است و وحید شمسایی و شاگردانش به صورت کاملا جدی در تمرینات شرکت کرده‌اند. اما مسئله‌ای وجود دارد که باعث شده سرمربی تیم ملی به فکر سالن دیگری برای برگزاری تمرینات تیم‌ ملی باشد. از آنجایی که سالن مسابقات (بانکوک آرنا تایلند) از کف‌پوش پارکت تشکیل شده و تفاوت زیادی نسبت به کف‌پوش سالن آکادمی فوتبال دارد، وحید شمسایی تصمیم گرفته است ملی‌پوشانش را در سالنی پا به توپ کند که دارای کف‌پوش پارکت باشد.

سالن‌های شهید دستگردی و تالار هندبال، گزینه‌های نهایی شمسایی برای برگزاری و ادامه تمریناتش است که به احتمال فراوان با توجه به مسافت کوتاه بین مرکز ملی فوتبال و سالن دستگردی، از این پس اردوی تیم ملی در سالن پاس قوانین دنبال شود.

تیم ملی فوتسال ایران - وحید شمسایی

اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال ایران از روز شنبه ۱۷ فروردین آغاز شده و تا ۲۵ فروردین ادامه خواهد داشت و کاروان تیم ملی روز ۲۶ فروردین عازم تایلند می‌شوند. مردان شمسایی در نخستین نبردشان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴،  سی فروردین ماه مقابل تیم ملی افغانستان صف‌آرایی خواهند کرد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه