تبعات درگیری لفظی مدیران استقلال و پرسپولیس در تلویزیون/ احضار درویش و سمیعی

حرفهای رضا درویش و فرشید سمیعی مدیران عامل باشگاه های پرسپولیس و استقلال شب گذشته در برنامه زنده تلویزیونی از اظهارنظر گذشت و به درگیری لفظی کشید و تبعاتش هم دامنگیر هر دو شد چرا که به کمیته انضباطی احضار شدند.

به گزارش جهان مانا، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال تهران شامگاه دوشنبه ۱۴ خرداد با حضور در یک برنامه تلویزیونی به گفت‌وگو پرداختند.

در بخشی از این مصاحبه، درویش خطاب به سمیعی گفت: وقت کردی لهجه‌ات را جراحی کن!سمیعی نیز در پاسخ به این توهین گفت: اگه من لهجه دارم بخاطر اینه که یک زبان از تو بیشتر بلدم.

امروز صبح نیز اعلام شد که پس از مشاجره بین مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هر دو مدیر را فراخواند.

عذرخواهی درویش 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی نسبت به جمله ای که خطاب به سرپرست باشگاه استقلال تهران زده بود، واکنش نشان داد.

رضا درویش با انتشار این پیام در فضای مجازی از کسانی که بابت صحبت‌های او ناراحت شده بودند، عذرخواهی کرد و گفت:  دیشب در برنامه فوتبال برتر جمله ای گفتم که باعث رنجش برخی از هموطنان عزیز شده است. بنده با افتخار شمالی هستم و ارداتمند تمام گویش های ایران زمین به ویژه مردم گیلان و مازندران و گلستان. انتقادات من به فرافکنی های ایشان همچنان پابرجاست اما بدون هیچ توجیهی، از تک تک کسانی که یکی از جملاتم ناراحتشان کرده، صمیمانه عذرخواهی می کنم.

 

توییت عذرخواهی درویش

 

 

 

مدیران استقلال و پرسپولیس احضار شدند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد فرشید سمیعی و رضا درویش به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

مناظره دیشب مدیران پرسپولیس و استقلال در تلویزیون که به درگیری لفظی کشید احتمالا دلیل این احضار است.

 

دیدگاه