نیازمند: امیدوارم از این گل خوردن‌ها درس بگیریم

سنگربان تیم ملی می‌گوید همیشه با تمام توانش بازی می‌کند.

به گزارش جهان مانا ، پیام نیازمند سنگربان تیم ملی که در مصاف با هنگ‌کنگ و در جریان پیروزی 4 بر 2 مقابل این تیم در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، درباره آخرین شرایط تیم ملی در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: یک سفر طولانی به هنگ‌کنگ داشتیم. با توجه به اینکه آخر فصل هم هست، سعی داریم آمادگی حداکثری خودمان را حفظ کنیم و به امید خدا برای بازی ازبکستان برنده از زمین خارج شویم.

او درباره اینکه گفته می‌شود با توجه به قطعی شدن صعود هر دو تیم ازبکستان و ایران بازی راحتی پیش‌روی قلعه‌نویی و شاگردانش قرار دارد، تاکید کرد: نه اصلا در تیم ملی وجود ندارد. در بازی‌های رسمی و دوستانه می‌دانیم هر بازی چقدر برای مردم و بازیکنان ارزشمند است. در هر بازی برای برد به زمین می‌رویم و این بازی هم همین‌طور است. همه تیم ازبکستان را می‌شناسیم که چقدر در این چند ساله خوب بوده‌اند و پیشرفت داشته‌اند. این بازی هم با تمام قوا به زمین می‌رویم تا سه امتیاز را بگیریم.

نیازمند درباره نمایش خود در مصاف با هنگ کنگ هم صحبت کرد  و گفت: هر وقت به من فرصت رسیده، سعی کرده‌ام بهترین خودم باشم. به هر حال برای تیم ملی بازی کردن افتخار است و همیشه هدفم این بوده که تلاش حداکثری داشته باشم. به هر حال هر بازی هم متفاوت است، سخت یا آسان بودنش، روند بازی... اما همیشه سعی کرده‌ام با تمام انگیزه و پشتکار دروازه‌ام را بسته نگه دارم. طبیعی است که هیچکس دوست ندارد گل بخورد؛ ولی بعضی اوقات پیش می‌آید و امیدوارم درس بگیریم و تلاش کنیم که گل نخوریم یا کمتر گل بخوریم.

سنگربان ملی پوش سپاهان درباره اینکه در مصاف با هنگ کنگ با خط دفاعی متفاوتی نسبت به گذشته بازی کرد، گفت: تغییرات با توجه به تصمیمات کادر فنی صورت می‌گیرد. بازیکنان جدیدی زیادی به ما اضافه شده اند و در حال کسب تجربه هستند. همه قدیمی‌ها در حال کمک به آنها هستند و خدا را شکر همه چیز اوکی است.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه