تابلوی تبلیغاتی پیشانی ستاره فرانسه را شکافت + عکس

آنتوان گریزمان در جریان بازی مقابل اتریش از ناحیه پیشانی دچار مصدومیت شد.

به گزارش جهان مانا ، تیم ملی فرانسه در چارچوب رقابت‌های گروه D یورو 2024 به مصاف تیم ملی اتریش رفته و نیمه دوم را با برتری 1-0 دنبال می‌کند.

فرانسه در نیمه اول تلاش زیادی برای گلزنی داشت و در نهایت روی ارسال کیلیان امباپه برخورد توپ به مکسیمیلیان ووبر، مدافع اتریش، توپ وارد دروازه حریف شد.

شاگردان دیدیه دشان در نیمه دوم هم کار را هجومی آغاز کردند و از همان ابتدا برای افزایش تفاضل تلاش داشتند که یک مصدومیت عجیب برای آنتوان گریزمان رقم خورد.

تابلوی تبلیغاتی پیشانی آنتوان گریزمان را شکافت

هافبک فرانسه در نزدیکی دروازه اتریش در حال کنترل توپ و عبور از ووبر بود که با تنه این بازیکن از زمین خارج شد و نتوانست تعادل خود را حفظ کند.

عدم تعادل گریزمان موجب شد او را صورت به تابلوهای تبلیغاتی برخورد کند و به همین دلیل از ناحیه پیشانی دچار شکستگی شود.

تابلوی تبلیغاتی پیشانی آنتوان گریزمان را شکافت

مصدومیت ستاره فرانسوی‌ها چندان وخیم نبود و به دنبال مداوا در کنار زمین او را سر بانداژ شده به زمین بازگشت تا کار را دنبال کند.

آنتوان گریزمان در جریان بازی مقابل اتریش از ناحیه پیشانی دچار مصدومیت شد.

ووبر در این صحنه هیچ اخطاری از سوی داور دریافت نکرد و بازیکنان فرانسه از جمله کیلیان امباپه با اعتراض به داور خواستار تغییر نظر او بودند که اثرگذار نبود.

بانداژ گریزمان لحظاتی پس از ورود به زمین باز شد و این بازیکن بدون درخواست از کادر پزشکی برای بانداژ مجدد، آن را روی زمین انداخت و به کارش ادامه داد.

 

 

منبع: ورزش3
دیدگاه