پیش بینی قیمت سکه امروز 14 تیر

برخی از معامله گران در شرایط فعلی امیدوارند دلار تهران از مرز 50 هزار و 300 تومان عبور کند تا شاید فلزگران بهای داخلی بتواند به سمت مرز ۳۰میلیون تومان حرکت کند.

قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روز گذشته تا سطح ۲۹ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان بالا رفت اما در نهایت با ۲۹ میلیون تومان به فروش رسید.

نوسان سکه در یک محدوده خاص

فلز گران بهای داخلی چند هفته است در محدوده ۲۸میلیون تومان تا مرز ۲۹ میلیون و ۲۰۰ تا ۵۰۰هزار تومان در رفت و برگشت بوده است.

در معاملات پشت خطی دیشب هم  قیمت سکه در  محدوده ۲۹ میلیون تومان به فروش رسید.احتیاط سکه‌بازان نشان داد که بیشتر در انتظار مشخص شدن روند آتی قیمت دلار هستند و حاضر نیستند بی محابا از منطقه خاکستری خارج شوند.

پیش بینی قیمت سکه امروز 14 تیر 

از نگاه برخی از تکنیکالیست‌ها  تا زمانی که قیمت دلار بالای محدوده مقاومت مهم ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان تثبیت ندهد احتمال نوسان قابل ملاحظه سکه امامی کمرنگ استدر شرایط فعلی بازار در انتظار نتایج یک نشست مهم است.طبق خبرهای منتشر شده قرار است نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره قطعنامه ۲۲۳۱ درخصوص ایران ۱۵ تیرماه برگزار شود.

برخی از معامله گران در شرایط فعلی امیدوارند دلار تهران از مرز 50 هزار و 300 تومان عبور کند تا شاید فلزگران بهای داخلی بتواند به سمت مرز ۳۰میلیون تومان حرکت کند.

در غیر این صورت با از دست رفتن مرز ۲۹ میلیون تومان احتمال برگشت تا ۲۸میلیون و ۵۰۰ هزار تومان محتمل خواهد بود.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار