یک آدم ربا در غرب تهران دستگیر شد

جانشین پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک آدم ربا در غرب تهران خبر داد.

به گزارش پلیس، سرهنگ کارآگاه سعداله گزافی اظهار داشت: در اواخر بهمن ماه سال گذشته خانمی جوان به پلیس آگاهی مراجعه و اظهار کرد با آدم ربایی و سرقت اموالش مورد آزار و اذیت راننده یک دستگاه خودروی سواری سوناتا قرار گرفته است، که تیمی از کارآگاهان رسیدگی بر پرونده را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه، کارآگاهان در قالب تیم‌های ویژه عملیاتی کار خود را آغاز کردند و با تحقیقات محلی مشخصات خودروی سوناتا که متهم با آن به محل جرم مراجعه کرده بود، شناسایی شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: بررسی های پلیسی نشان از این داشت، خودرو مذکور متعلق به خانمی است که در اختیار متهم قرار گرفته است و با شناسایی مالک خودرو، تحقیقات پلیسی از مالک خودرو آغاز شد.

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان با استفاده از راه‌های کشف علمی جرم، هویت و محل اختفای متهم اصلی پرونده را شناسایی و در عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی در خصوص شیوه سرقت متهم توضیح داد: متهم پس از مشاهده بانوان در کوچه‌های خلوت در محدوده غرب تهران، در ابتدا با استفاده از سلاح سرد، آنان را به زور سوار خودرو کرده و از محل متواری شده که در بین راه طلا و جواهرات مال باختگان را سرقت و سپس با آزار و اذیت قرار دادن، آنها در کنار خیابان رها می‌کرد.

گزافی به تجمیع پرونده‌های مشابه اشاره کرد و افزود: متهم پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی توسط تعدادی از شاکیان شناسایی و با توجه به اهمیت جرایم ارتکابی تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شاکیان در اختیار این پلیس قرار دارد.

 

دیدگاه