واژگونی پژو در اتوبان کاشان _ قم یک کشته و ۲ مصدوم بر جا گذاشت

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت:واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در اتوبان کاشان _ قم روز سه شنبه(۱۵ اسفند) یک کشته و ۲ مصدوم بر جا گذاشت.

 

به گزارش جهان مانا، دکتر حسن ریاحی افزود:این حادثه ساعت ۱۴:۲۹ دقیقه امروز به وقوع پیوست و ماموران امدادی ۱۱۵ به محض اطلاع از وقوع حادثه برای انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در اثر واژگونی این خودرو یک سرنشین خانم در اثر شدت جراحت در صحنه حادثه جان خود را از دست داده بود و راننده و یک سرنشین آقا پس از اقدامات درمانی اولیه توسط ۲ دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: علت این حادثه از سوی عوامل راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.

۲۸ پایگاه امداد و نجات شامل ۱۱ پایگاه شهری و ۱۷پایگاه جاده‌ای در منطقه کاشان با ۴۵ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و نزدیک به ۱۹۰ نفر نیروی عملیاتی و ستادی در اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مردم منطقه خدمات ارایه می‌دهند.
شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

منبع: ایرنا
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار