استوری دختر دانش‌آموز راز جنایتی را فاش کرد

دختر دانش‌آموز در استوری‌اش خبر از قتلی داده بود که خیلی زود مشخص شد دوستش را کشته است.

2 اسفند ماه سال 1400 جسد چاقو خورده دختر نوجوانی به نام یاسمین در بوستان نهج‌البلاغه پیدا شد و رسیدگی به موضوع در دستور کار محمد وهابی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. در حالی که هیچ ردی از عامل جنایت در دست نبود، تحقیقات برای روشن شدن راز جنایت آغاز شد تا اینکه در جریان تحقیقات، بازپرس پرونده به یکی از دوستان یاسمین به نام دیانا مظنون شد و دستور بازداشت او را صادر کرد.

به این ترتیب روز گذشته دیانا در اولین جلسه بازجویی روبه‌روی بازپرس جنایی نشست.این در حالی بود که در جریان تحقیقات مشخص شده بود که دیانا چند ماه قبل از حادثه 2 میلیون تومان به یاسمین قرض داده بود.یاسمین گفته بود قصد سفر به دوبی دارد و بزودی پول را پس می‌دهد اما وقتی پول را پس نداد، همین سبب بروز اختلاف بین او و دیانا شد.

از طرفی تحقیقات نشان می‌داد پسری که مدتی قبل با یاسمین ارتباط داشت، با او قطع رابطه کرده و با دیانا دوست شده است که این هم می‌توانست اختلاف بین آنها را عمیق‌تر کرده باشد. همچنین دو ماه قبل از قتل یاسمین، دیانا استوری‌ای در اینستاگرام منتشر کرده و نوشته بود: «منو به خاطر سکوتم قضاوت نکن.کسی نقشه قتل رو از قبل اعلام نمیکنه!» دیانا که سال آخر دبیرستان است در بازجویی امروز وقتی در برابر ادله جنایی قرار گرفت، گفت: «من هیچ اطلاعی از علت قتل دوستم ندارم و یادم نمی‌آید که چرا چنین استوری‌ای منتشر کرده بودم.»

رسیدگی به این پرونده تا روشن شدن راز جنایت در دستور کار بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران قرار دارد.

 

منبع: ایران
دیدگاه