دستگیری کلاهبردار سایت دیوار در خرم‌آباد

رئیس پلیس فتا استان لرستان از شناسایی و دستگیری از شناسایی و دستگیری یک خانم و کشف 30 فقره کلاهبرداری از آن خبر داد .

سرگرد حسین سپهوند، رئیس پلیس فتا استان لرستان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه چند شهروند لرستانی به پلیس فتا و اعلام این که فردی کلاهبردار با ترفند های متقلبانه از طریق سایت دیوار مبالغی را از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی وتحقیات بعمل آمده فرد کلاهبردار را در خرم آباد مورد شناسایی قرار دادند و طی عملیاتی دستگیر و در اختیار مقام قضایی قرار دادند.

 این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پرونده خانمی 29 ساله به هویت معلوم بوده که در حین تحقیقات به 30 فقره بزه ارتکابی اعتراف و اظهار داشت که با استفاده ازجلب اعتماد و با قرار دادن آگهی فروش لوازم آشپزخانه با قیمت ارزان اقدام به فریب مردم نموده است.

سرگرد سپهوند به شهروندان توصیه کرد: در هنگام خرید و فروش در سایت های واسط تبلیغاتی اطلاعات کارت بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید و سعی نمایید که به صورت حضوری و پس از اطمینان از فروشنده اقدام به واریز وجه نمایید.

رئیس پلیس فتا استان لرستان خاطر نشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی یا مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن 096380 با پلیس فتا در میان بگذارند.

 

منبع: پلیس
دیدگاه