بازداشت زورگیران شهرک غرب

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی که اقدام به زورگیری از چند خانواده در محدوده شهرک غرب تهران کرده بود، خبرداد.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ظهر روز هجدهم اردیبهشت ماه امسال بود که ماموران عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب درحال گشت‌زنی در محدوده بلوار پاک‌نژاد بودند که به فردی که در حال زاغ‌زنی از افراد گذری در پارک سیمای ایران بود، مشکوک شده و رفتار او را تحت نظر قراردادند.  

وی گفت: مراقبت ماموران از این فرد ادامه داشت، تا اینکه متهم در همین حین به طرف خانواده‌ای حمله‌ور شده و با تهدید سلاح سرد و اسپری اشک آور اقدام به زورگیری از آنان کرد. در همین حین ماموران وارد عمل شدند و متهم نیز پا به فرار گذاشت اما با توجه به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی ماموران و اجرای طرح مهار این فرد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.  

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه از متهم یک قبضه سلاح سرد نیز کشف و ضبط شد، ادامه داد: متهم ۴۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۲ فقره سرقت مشابه معترف شد و گفت که اموال مسروقه را پس از زورگیری به یک مالخر فروخته است که اقدامات برای دستگیری این فرد در دستورکار قرار دارد.

معظمی گودرزی گفت:‌ برای متهم دستگیرشده پرونده‌ای تشکیل شده و این فرد به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا منتقل شد.

 

دیدگاه
  • حتما ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت از فروشندگان بخواهید

    وقتی تو خیابون که ممکنه مردم مداخله کنند چنین جسارتی دارند مجسم کنید وقتی برای سرقت میرن تو خونه هایی که صاحبخونه حضور داره و کسی هم نمیدونه که اونجا دارن چه بلایی سر زن و بچه ها میارن چه جنایاتی مرتکب میشن

    پس یادتون باشه که سارقین به فولادی یا محکم بودن درب و حفاظ کار ندارند چون فقط قفلها را باز یا تخریب میکند و چون معلوم نیست که آیا فروشنده در مورد ضد سرقت بودن درب، حفاظ یا قفلی که داره به عنوان ضد سرقت میفروشه واقعیت را میگه، پس حتما اولا از فروشندگانی خرید کنید که امروز نیومده باشند و فردا دیگه اثری ازشون نباشه و دوم اینکه فقط موقعی به عنوان ضد سرقت برای درب، حفاظ، قفل، دوربین و دزدگیر اطمینان کنید که فروشنده ای معتبر به شما ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت بده وگرنه یا وقتی از بیرون وارد منزل یا محل کار میشید با صحنه سرقت مواجه میشید یا از اون وحشتناکتر وقتی تو منزل در حال استراحت، تماشای تلویزیون، صرف غذا، انجام کارهای منزل یا حتی استحمام هستید با سارقینی خشن روبرو میشید که هیچی جلودارشون نیست و دیگه حسابتون با کرام الکاتبینه