پرونده قتل لیدر نفت مسجدسلیمان توسط نقاب پوشان به کجا رسیده؟

جزییات جدیدی از قتل لیدر نفت مسجدسلیمان از سوی دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان اعلام شد.

رحمان بن سعید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان در جدیدترین اظهارات خود در ارتباط با بازداشت دو مظنون به قتل لیدر نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: افراد بازداشت شده در حال حاضر جز مظنونین هستند و تحقیقات در این رابطه همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به این که صورت افراد مهاجم پوشانده بود و با توجه به درگیری شب قبل از وقوع حادثه، عده ای به عنوان مظنون شناسایی و ممکن است عده دیگری نیز احضار و مورد بازجویی قرار بگیرند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان گفت: در حال حاضر دو نفری که بازداشت شده‌اند به‌عنوان مظنون در حال بازجویی هستند و قطعا تا حصول نتیجه تحقیقات ادامه خواهد داشت و پس از حصول نتیجه رسما اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: بامداد چهارشنبه دهم خرداد، یک فقره تیراندازی توسط ۲ نفر راکب موتورسیکلت با سر و صورت پوشیده در این شهرستان به وقوع پیوست که طی آن چهار نفر زخمی شدند که یک نفر از آنان به علت شدت جراحات وارده درگذشت.

بن سعید عنوان کرد: پس از حضور بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم، دستورات قضایی لازم صادر و ۲ نفر متهم در این خصوص شناسایی و دستگیر شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل احتمالی این حادثه ادامه دارد.

زنده‌یاد محمدامین هماوند لیدر جوان و بااخلاق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بامداد روز چهارشنبه ۱۰ خردادماه سال ۱۴۰۲ در حالی‌که در محل کار خود بود، توسط دو راکب موتورسوار به ضرب گلوله کشته شد.

 

دیدگاه