تار موی زنانه، سرنخ پلیس از قتل مرد کارخانه‌دار

تحقیقات در مورد مرگ مشکوک مرد تنهایی که جسدش در خانه‌اش پیدا شده است با کشف ردپای یک زن آغاز شد.

 عصر امروز ماموران کلانتری یوسف‌آباد در تماس با بازپرس وحید ناصری از قتل مرد 73 ساله‌ای در خانه‌اش خبر دادند. با اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد و تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد وکیل مقتول که نگران مرد کارخانه‌دار شده به خانه او رفته و با جسدش روبه‌رو شده است. در بررسی صحنه کشف جسد از خانه متوفی شال و تار موی زنانه پیدا شد که به نظر می‌رسد سرنخ آغازین پرونده است.

متخصصان پزشکی قانونی در معاینه جسد آثار کبودی روی لب‌ها و صورت متوفی مشاهده کردند که حکایت از خفگی او داشت. آنها زمان مرگ را هم 10 ساعت قبل از کشف جسد تخمین زدند.

وکیل متوفی در اظهاراتش گفت: چند بار با موکلم تماس گرفته بودم، چون جواب نداد و من کلید داشتم به خانه‌اش رفتم و جسد را دیدم و با پلیس تماس گرفتم.

همچنین در بخش دیگری از تحقیقات همسایه‌ها گفتند افراد زیادی به خانه پیرمرد کارخانه‌دار رفت و آمد داشتند، البته او فرد محترمی بود. 

با به دست آمدن این نتایج، تحقیقات برای شناسایی صاحب روسری و تار مو که ممکن است متعلق به قاتل باشد ادامه دارد و قاتل مرد کارخانه‌دار به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران تحت تعقیب قرار گرفته است.

 

دیدگاه