نجات گروگانهای موبایل‌قاپ در ساختمان تجاری

سارق فراری حاضران در یک واحد تجاری را گروگان گرفت اما عاقبت دستگیر شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران گفت: با تلاش ماموران کلانتری بهارستان اهالی ساختمان تجاری که توسط یک موبایل‌قاپ گروگان گرفته شده بودند، نجات یافتند.

سردار محمد  گودرزی  گفت: ساعت 23 شامگاه گذشته ماموران کلانتری 109 در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان سعدی بودند که رفتار راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت هوندا  که صورت خود را پوشانده و  پلاک موتورسکلت آنان نیز مخدوش بود ، توجه ماموران را به خود جلب کرد و مراقبت‌های ویژه پلیسی آغاز شد تا اینکه موتورسواران به شهروند گذری که در حال مکالمه تلفنی بود، نزدیک شدند و قصد موبایل‌قاپی داشتند که ماموران به سرعت وارد عمل شدند و  دستور ایست صادر کردند. متهمان با مشاهده گشت انتظامی به سرعت از محل متواری شدند و بدین ترتیب طرح مهار سارقان آغاز شد.

وی با بیان اینکه  پس از مدتی تعقیب و گریز، موتورسواران همچنان به فرار خود ادامه دادند و به خودروهای عبوری آسیب می‌زدند، ادامه داد: ماموران برای جلوگیری از ورود صدمات بیشتر چند تیر هوایی شلیک کردند و بدین ترتیب موفق به توقف موتورسیکلت متهمان شدند. در این عملیات پلیسی راکب موتورسیکلت دستگیر شد ولی ترک‌نشین به صورت پیاده از محل متواری شد که با ادامه عملیات پلیسی، ماموران با استمداد مالک یک واحد تجاری متوجه ورود سارق به یک ساختمان تجاری و گروگانگیری اهالی ساختمان شدند. سپس ماموران ضمن هماهنگی با فرماندهی و مراجع قضائی به منظور حفظ جان اهالی ساختمان، گروگانگیر را که در ورودی واحد تجاری را قفل و اهالی ساختمان را با سلاح سرد تهدید می‌کرد، دستگیر کردند و اهالی ساختمان صحیح  و سالم از دست گروگانگیر آزاد شدند 

 

دیدگاه