دستگیری عاملان قتل نوجوان ۱۷ ساله در بندرعباس

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی عاملان قتل یک نوجوان ۱۷ ساله در بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ عبدالمجید کرمی، رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و زخمی شدن یک نوجوان و انتقال وی جهت مداوا به بخش اورژانس بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی با تشکیل اکیپی به بیمارستان اعزام شدند که در بررسی‌های میدانی انجام‌شده، مشخص شد که اقدامات پزشکی روی فرد مصدوم به علت شدت جراحات وارده اثربخش نبوده و این فرد فوت کرده است که با تلاش همه‌جانبه و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی در این رابطه ۹ متهم شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان ادامه داد: متهمان دستگیرشده در ابتدا از بیان حقیقت خودداری کرده و منکر هرگونه جرم ارتکابی شدند که پس از مواجه شدن با دلایل، مدارک و مستندات موجود مشخص شد افرادی به نام‌های امیر علی ج، مهرشاد ش، محمد الف، محمد حسین س و امیر رضا س از عاملان اصلی درگیری در روز حادثه بوده‌اند. 

کرمی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های دقیق‌تر مشخص شد متهم امیر علی ج به دلیل خصومت شخصی که از قبل با متوفی داشته است، ابتدا درگیری لفظی را شروع کرده و با چاقویی که در دست داشته، چند ضربه به مقتول وارد و متعاقب آن دیگر همدستان وی نیز به حمایت از این متهم وارد درگیری شده و با چاقوهایی که در دست داشتند، اقدام به ضرب و جرح متوفی کرده‌اند.

وی در پایان گفت: در تحقیقات نهایی به عمل آمده توسط کارآگاهان پلیس و براساس اعلام نظریه پزشکی قانونی متهم مهرشاد ش به عنوان قاتل اصلی و ۴ متهم دیگر به عنوان مشارکت در قتل تشخیص داده شدند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند. 

 

منبع: پلیس
دیدگاه