۷ تُن گردوی سرقتی در ملایر کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به کشف بیش از ۷ تن گردوی سرقتی گفت: ۸ سارق و ۲ خریدار اموال سرقتی توسط مأموران آگاهی ملایر دستگیر شدند.

احمد ساکی با اشاره به کشف گردوی سرقتی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محصولات باغی و به ویژه گردو از روستاهای اطراف شهرستان ملایر بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از چندین روز تحقیق و بررسی سرانجام یک نفر متهم را که اقدام به خرید محصولات باغی سرقتی می‌کرد شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از مخفیگاه این متهم تعداد هشتاد گونی گردوی نارس در اندازه‌های مختلف به وزن بیش از ۷ تن را کشف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر با بیان اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده به خرید گردوهای سرقتی از ۸ نفر اعتراف کرد، گفت: در ادامه مأموران در چند مأموریت غافلگیرانه متهمان مذکور را دستگیر کردند، متهمان دستگیر شده که به فروش گردوی سرقتی اعتراف کرده بودند یک نفر خریدار اموال سرقتی دیگر را نیز معرفی کردند.

ساکی خاطرنشان کرد: مأموران پس از شناسایی دیگر خریدار اموال سرقتی، نامبرده را به همراه مقدار تقریبی ۲ تن گردوی سرقتی دستگیر کردند و کلیه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به کشف ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه خودرو کامیون با هوشمندی مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر بیان کرد: در راستای مبارزه قاطع با پدیده قاچاق و برخورد با سودجویان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی جامع، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان در حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک می‌شوند و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر عنوان کرد: مأموران در بررسی از خودرو توقیف شده متوجه تعبیه یک مخزن سوخت در قسمت بار کامیون شدند و در بازرسی از مخزن مورد نظر مقدار ۱۰ هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل فاقد هر گونه مجوز قانونی و بارنامه را کشف کردند در این ارتباط دو نفر متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

منبع: مهر
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار