جزییات شهادت ماموران نیروی انتظامی در اصفهان

استوار امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی مأموران کلانتری ۱۶ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان که در درگیری با یک قاتل مسلح به شدت مجروح شده بودند، علی‌رغم تلاش پزشکان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سردار " محمد رضا هاشمی فر " جانشین فرمانده انتظامی استان، اعلام کرد: عصر روز جمعه ۲۷ مردادماه در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی مسلح در خیابان شیخ صدوق اصفهان اقدام به تیراندازی و قتل یک شهروند کرده است، به سرعت مأموران کلانتری ۱۶ در محل حضور یافتند که فرد مسلح به محض مشاهده مأموران اقدام به تیراندازی به سمت آن‌ها کرد.

وی افزود: در نهایت با اقدام سریع ماموران انتظامی حاضر در صحنه، قاتل مسلح در درگیری مسلحانه با پلیس به هلاکت می رسد و دو نفر از ماموران انتظامی نیز به شدت مجروح شده و جهت مداوا به مرکز درمانی منتقل می شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استواریکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از ماموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.

سردار هاشمی فر ضمن تبریک و تسلیت شهادت این ماموران وظیفه شناس به خانواده شهیدان والا مقام، همرزمان وی و عموم مردم استان اصفهان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهیدان گرانقدر متعاقبأ اطلاع رسانی خواهد شد.

 

منبع: پلیس
دیدگاه