متهم شدن زن ورزشکار به خیانت از سوی شوهرش

زن ورزشکار می‌گوید شوهرش بی‌دلیل سوءظن دارد و او را به رابطه پنهانی متهم کرده است.

زن ورزشکار که از سوی شوهرش به رابطه با مردان غریبه متهم شده همه چیز را انکار کرد.

متهم که ورزشکار معروفی ‌است، ادعا می‌کند شوهرش دچار اختلال پارانوئید است و به طور مرتب او را تعقیب می‌کند.

چند ماه قبل مردی به ماموران پلیس گزارش داد همسرش با مردان غریبه رابطه دارد. او گفت: مدتی قبل متوجه رفتارهای عجیب همسرم شدم. او دیر به خانه می‌آمد و به من اهمیتی نمی‌داد. چون قهرمان ورزشی است این رفتارش را به حساب تمرین‌های سخت و خستگی می‌گذاشتم تا اینکه یک روز به طور اتفاقی در کیفش دسته‌کلیدی پیدا کردم که مال خانه نبود. ما از همه چیز هم باخبر هستیم و اگر همسرم چیزی داشت من در جریان بودم. یک روز همسرم را تعقیب کردم و متوجه شدم او وارد خانه‌ای شد. فهمیدم بدون اینکه به من بگوید خانه مجردی اجاره کرده است. در یک فرصت مناسب از روی دسته‌کلیدش ساختم و بعد به خانه مجردی همسرم رفتم و آنجا دوربین کار گذاشتم.

مرد شاکی ادامه داد: با یک اتفاق شوکه‌کننده روبه‌رو شدم. همسرم با یک مربی سرشناس رابطه داشت و آن مربی به صورت مرتب به خانه مجردی همسرم رفت‌وآمد می‌کرد. بعد متوجه شدم مردان غریبه دیگری هم به صورت گروهی به آن خانه می‌آیند. من فیلم این رفت‌وآمدها را دارم.

با شکایت این مرد، همسرش به دادسرا فراخوانده شد و سپس با توجه به شکایت رابطه نامشروع پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. پرونده در شعبه 5 تحت رسیدگی قرار گرفت. زن ورزشکار گفت: من قهرمان ورزشی هستم و اعتبار زیادی در جامعه ورزشی دارم. متاسفانه شوهرم دچار اختلال سوءظن است و به من تهمت زده است. من خانه‌ای اجاره و آنجا را به دفتر کار تبدیل کردم. وضعیت آپارتمان هم نشان می‌دهد دفتر کار است. همه قرارهای کاری و جلساتم را با مربی‌ها و دوستانم آنجا برگزار می‌کردم. من اتهام شوهرم را قبول ندارم. او دروغ می‌گوید و من چنین کاری نمی‌کنم.

سپس قضات دستور بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته ادعایی شوهر متهم را صادر کردند و ادامه رسیدگی به بعد موکول شد.

 

منبع: اعتماد
دیدگاه