عاملان تیراندازی منجر به جراحت شهروندان در چابهار دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: افراد شروری که با تیراندازی و حمله با سلاح سرد به سمت ۲ شهروند در چابهار باعث مجروح شدن آنان شده بودند، در یک اقدام پلیسی دستگیر شدند.

مرتضی جوکار اظهار کرد: در پی وقوع تیراندازی و حمله با سلاح سرد به سمت شهروندان در چابهار توسط افراد ناشناس که باعث رعب و وحشت عمومی شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط پلیس اطلاعات چابهار، در نهایت هویت متهمان مشخص و ۲ نفر از عاملان اصلی این تیراندازی در مخفیگاهشان دستگیر و تعداد یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب از متهمان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهمان که پس از انتقال به یگان انتظامی تحت بازجویی پلیس قرار گرفتند، با توجه به مستندات ارائه شده چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به تیراندازی و حمله با سلاح سرد به سمت شهروندان به علت اختلافات قبلی اعتراف کردند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضائی، ادامه داد: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبرو خواهد شد، شهروندان درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: ایرنا
دیدگاه