دستگیری عاملان زورگیری از زن و مرد جوان در پارک جنگلی

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ازدستگیری دو سارق زورگیر در غرب استان تهران خبرداد.

سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت به عنف از مردی به همراه نامزدش در یکی از بوستان‌های جنگلی غرب تهران و وصول شکایت شاکی به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان درگام نخست طی تحقیقات میدانی و تحقیقات از شاکی متوجه شدند که حوالی شب زنی جوان به همراه نامزد خود در بوستان درحال قدم زدن بوده که ناگهان دو سارق زورگیر با استفاده از قمه و چاقو به سمت آنان حمله‌ور شده‌اند.

وی ادامه داد:‌ این دو سارق اقدام به زخمی کردن مرد جوان کرده و پس از سرقت مدارک، جواهرات و کارت بانکی مال‌باختگان به سرعت از محل متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد:‌ در شاخه‌ای دیگر از تحقیقات ماموران متوجه شدند که سارقان پس از سرقت، اموال مسروقه را در یکی از سایت‌های خرید و فروش اینترنتی برای فروش گذاشته‌اند.  

ولیپور گودرزی گفت:‌ کارآگاهان با استفاده از روش‌های نوین کشف جرم هویت و مخفیگاه یکی از متهمان را شناسایی کردند، و پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز عملیات او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کرده و به اداره پنجم پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: متهم در ابتدا منکر حقایق شد اما در ادامه با توجه به مستندات موجود به جرم خود اعتراف کرد. کارآگاهان با استفاده از شیوه‌های نوین بازجویی موفق شدند هویت و مخفیگاه همدست این فرد را نیز شناسایی کنند که در یک عملیات غافلگیرانه این فرد نیز دستگیر و به اداره پنجم پلیس آگاهی انتقال داده شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان با بیان اینکه همدست متهم نیز به جرم خود معترف شد، خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، برای کشف اموال مسروقه و شناسایی سایر مال‌باختگان در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

 

منبع: ايسنا
دیدگاه