بازگشت ستاره لیورپول به اردو بعد از آزادی پدرش از دست گروگانگیرها

پدر لوییز دیاز، ستاره لیورپول از دست گروگانگیر‌ها آزاد شد.

پدر لوییز دیاز، وینگر کلمبیایی لیورپول، در روز ۲۸ اکتبر توسط چریک‌های ارتش آزادی‌بخش ملی ربوده شد. دیاز بعد آن تاریخ مدتی به دلیل شرایط بد روحی‌اش، از لیست بازی‌های لیورپول کنار گذاشته شد تا به صورت کامل به کمک برای جستجو و آزادی پدرش بپردازد. در طول این مدت دولت کلمبیا با این گروه چریکی مذاکراتی برای آزادی پدر او انجام داد و ارتش آزادیبخش هم بعد از مدتی اعلام کرد که در نهایت او را آزاد خواهد کرد.

او بعد از گرفتن خبر‌های خوب در مورد روند آزادی پدرش به تمرینات با تیم لیورپول برگشت و در بازی با لوتون گل دقیقه ۹۰+۵ تیمش را به ثمر رساند و آن را به پدرش تقدیم کرد.

امروز پال گروست، خبرنگار نزدیک به باشگاه لیورپول، اعلام کرد که بعد از ۱۲ روز وحشت و بی خبری، آقای دیاز به آغوش خانواده بازگشته است. او همچنین متنی منتشر کرده است که گفته می‌شود از جانب فدراسیون فوتبال کلمبیا برای دولت این کشور نوشته شده است. در این بیانیه آمده است:" فدراسیون فوتبال کلمبیا از دولت ملی، نیرو‌های نظامی و پلیس ملی و همچنین از همه نهاد‌ها و مقاماتی که آزادی لوئیس مانوئل دیاز، پدر بازیکن ما لوئیس دیاز را ممکن کردند، تشکر می‌کند. "

 

منبع: ورزش3
دیدگاه