دستگیری دوقلوهایی که از 50 خانه دزدی کردند

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری دوقلوهایی که به ۵۰ منزل دستبرد زدند، خبر داد.

به گزارش جهان مانا ، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر قزوین موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع آوری سرنخ‌های موجود در صحنه نهایتاً رد پای ۲ برادر دو قلو را در این سرقت‌ها به دست آورده و با شناسایی هویت اصلی آنان دریافتند که این افراد جز مجرمان غیربومی و در حرکت هستند که با سکونت در یکی از استان‌های مجاور و تشکیل باندی حرفه‌ای در طول هفته به قزوین عزیمت کرده و دست به سرقت می‌زنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان، منزل اجاره‌ای متهمان در استان همجوار شناسایی و رفت و آمد آنان زیر نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: با کنترل رفت و آمد متهمان مشخص شد ،۲ نفر از بستگان این افراد از استان‌های غربی برای همکاری در سرقت به مخفیگاه آنان آمده‌اند و مأموران پس از ۳ روز تعقیب و مراقبت این سارقان، اعضای ۴ نفره این باند را که برای انجام سرقت عازم قزوین بودند در ورودی شهر قزوین دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه این سارقان در تحقیقات صورت گرفته به بیش از ۵۰ فقره سرقت منزل در قزوین اعتراف کردند تصریح کرد: ارزش اموال مسروقه توسط این افراد بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به دستگاه قضائی به همشهریان توصیه کرد: به هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش نمایند.

 

منبع: مهر
دیدگاه