کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم شیشه و هروئین از یک موادفروش در شرق تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم شیشه و هروئین از یک سوداگر مرگ در شرق تهران خبر داد.

به گزارش جهان مانا ، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت:‌ ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ اقدام به شناسایی یکی از قاچاقچیان مواد مخدر کردند. در همین راستا نیز پرونده‌ای در معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب تشکیل شد و بررسی و تحقیق پیرامون جزییات آن در دستورکار ماموران قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: ماموران با پیگیری و انجام تحقیقات میدانی از ارتکاب جرم از سوی مظنون این پرونده مطمئن شده و در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی برای انجام عملیات انجام شد.

وی ادامه داد:‌سرانجام روز گذشته ماموران با مجوز قضایی وارد مخفیگاه این فرد در محدوده شرق تهران شده و با اجرای عملیاتی این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین از محل دستگیری وی نیز بازرسی به عمل آمد که در جریان آن چهار کیلو و ۷۹۰ گرم مخدر صنعتی شیشه و پنج کیلو و ۵۵۰ گرم مخدر هرویین که در بسته‌بندی‌های مختلف آماده توزیع شده بود، کشف و ضبط شد.

باباپور با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم در جریان بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر فروش موادمخدر اعتراف کرد. در ادامه نیز برای او پرونده‌ای تشکیل شد و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله و موادمخدر کشف شده، روانه دادسرا شد.

 

 

 

منبع: ايسنا
دیدگاه