جان باختن مرد ۵۸ ساله در استخر کشاورزی در قزوین

معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: با عملیات غواصان آتش‌ نشانی قزوین جسد مردی ۵۸ ساله در استخر کشاورزی از استخر خارج شد.

به گزارش جهان مانا ، حمیدرضاململی سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی قزوین در این باره اظهارداشت: جسد بی جان مردی در حدود ۵۸ ساله که در استخر آبی کشاورزی، واقع در بعد از روستای قمیک، جنب پل دولت آباد قزوین دریکی از استخرهای کشاورزی غرق شده بود، توسط غواصان سازمان آتش ‎نشانی قزوین از آب خارج شد.

ململی افزود: به درخواست نیروی انتظامی و پیرو اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 آتش نشانی قزوین، در ساعت ۱۷:۴۸ دقیقه امروز دوشنبه ۲۵دی ماه  از غرق شدن مردی حدود ۵۸ ساله ای  در استخر کشاورزی در نزدیکی پل دولت آباد بلافاصله اکیپ‌ های تخصصی امداد و نجات و غواصی سازمان آتش‎ نشانی قزوین به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: غواصان سازمان آتش‎ نشانی بلافاصله پس از رسیدن به محل با استفاده از لوازم و تجهیزات ویژه غواصی وارد استخر شده و پس از دقایقی جستجو در عمق پنج متری این استخر موفق به کشف جسد بی ‎جان غریق شدند و نسبت به خارج کردن غریق از داخل استخر و انتقال آن به خشکی اقدام کردند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی قزوین تصریح کرد: آتش ‎نشانان پس از خارج کردن جسد از این استخر و تحویل آن به عوامل اورژانس و نیروی انتظامی حاضر در محل حادثه به ماموریت خود پایان دادند.

در این عملیات آتش نشانان حسین مبارک آبادی، سید میثم موسوی، محسن مجیدی به همراه  مهدی خانی پور و کد ۳۵۱ هم حضور داشتند.

 

منبع: برنا
دیدگاه