وزارت بهداشت: کادر درمان و بیماران بیمارستان گاندی آسیب ندیده اند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مهار آتش در بیمارستان گاندی پس از حدود دو ساعت تلاش بی وقفه خبر داد؛ در همین حال، سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد که هیچ کدام از افراد و بیماران این مرکز درمانی آسیب ندیدند.

به گزارش جهان مانا، رییس بیمارستان گاندی اعلام کرد: ضلع شرقی بیمارستان دچار حریق شده و در حال تخلیه بیمارستان هستیم.

وی گفت: طبق اطلاعات اولیه هیچ یک از بیماران آسیبی ندیده است.

انتقال بیماران در حال انجام است

انتقال بیماران از بیمارستان گاندی به سایر بیمارستان‌ها توسط واحدهای اورژانس در حال انجام است.

در همین زمینه سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در حال حاضر بیماران با اولویت بیماران بدحال بیمارستان گاندی که دچار آتش سوزی شده است، در حال انتقال به سایر بیمارستانهای شهر تهران هستند.

پدرام پاک آیین شب پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه سلامت ایرنا افزود: دقایقی قبل ضلع شرقی بیمارستان گاندی دچار حریق شد و هیچ کدام از افراد و بیماران این مرکز درمانی آسیب ندیدند .

وی اظهار داشت: اکنون اورژانس استان تهران به حالت آماده باش درآمده و چهار دستگاه امبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه موتورلانس در بیمارستان گاندی مستقر در حال انتقال بیماران هستند.

پاک آیین تصریح کرد: البته بیمارانی که دچار پایدار هستند در هتل مجاور بیمارستان گاندی اسکان داده می شوند تا انتقال آنها به بیمارستانهای دیگر انجام شود.

وی گفت: علت حریق در بیمارستان گاندی مشخص نیست و در دست بررسی است.

پاک آیین اظهار داشت: پنج بیمارستان پذیرای بیماران بیمارستان گاندی هستند و محل بستری بیماران منتقل شده به این مراکز درمانی به خانواده های آنها اطلاع داده می شود.

 

منبع: ایرنا
دیدگاه