قتل سریالی 6 زن توسط جنایتکار مخوف آمریکایی

مرد آمریکایی که به جرم قتل 5 زن در زندان بود، به کشتن ششمین قربانی خود نیز اعتراف کرد.

 

به گزارش جهان مانا به نقل از فاکس نیوز، در 23 مارچ 1980 زن جوانی به نام کارول آن بارت به همراه گروهی از دوستان دبیرستانی‌اش از اوهایو به دیتونا بیچ در فلوریدا سفر کرده بود که به طرز عجیبی ناپدید شد. بررسی‌های پلیس نشان می‌داد که وی زمانی که به تنهایی در ساحل دیتونا در حال قدم زدن بوده، از سوی فردی ناشناس ربوده شده است.

جسد کارول یک روز پس از ناپدید شدنش، توسط یک رهگذر در نزدیکی جاده‌ای منتهی به یک پارک پیدا و مشخص شد که او با شلیک گلوله به قتل رسیده است. با این حال و با وجود تحقیقات بسیار، قاتل شناسایی نشد و پرونده در این سال‌ها به صورت راکد باقی ماند. 

مدتی قبل و با گذشت سال‌ها از جنایت، پرونده بار دیگر بازگشایی شد و مورد رسیدگی قرار گرفت.  کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را از سر گرفتند و سرنخ‌های به دست آمده آنها را به مردی به نام بیلی منسفیلد جونیور رساند. 

این مرد یک جنایتکار سریالی بود که به اتهام قتل 5 زن به حبس ابد محکوم شده و دوران محکومیتش را در یکی از زندان‌ها می‌گذراند.  بیلی منسفیلد 65 ساله تحت بازجویی قرار گرفت و در نهایت چند روز پیش به قتل کارول آن بارت 18 ساله در سال 1980 اعتراف کرد. او گفت که کارول را وقتی تنهایی در حال قدم زدن بوده، ربوده و مدت کوتاهی بعد او را به قتل رسانده است؛ مرد جنایتکار در آن زمان 24 ساله بود. 

به گفته پلیس فلوریدا، منسفیلد در حال حاضر در زندانی در کالیفرنیا در حال گذراندن 5حبس ابد به اتهام قتل 5زن در فلوریداست. او در سال 1982 بعد از قتل یک زن دستگیر و در حفاری حیاط خانه‌اش اجساد 4زن دیگر کشف شد. پلیس اعلام کرده که با کشف راز قتل دختر گمشده بعد از 44سال تحقیقات درباره این پرونده به پایان رسیده است.

 

دیدگاه