دستگیری قاچاقچی سوخت به جرم قتل یک معتاد

قاچاقچی سوخت که در جدال خیابانی فردی را کشته بود‌، بازداشت شد.

به گزارش جهان مانا، سردار علی‌اکبر‌‌جاویدان، فرمانده انتظامی استان هرمزگان دراین باره گفت‌: روزهای پایانی دی امسال‌، جسد یک مرد ۳۰ساله که‌ با ضربه‌های چاقو در شهرستان بندرعباس به قتل رسید‌ه بود، پیدا شد. شواهد نشان‌ می‌داد او درمکان دیگری به قتل رسیده و در آنجا رها شده است. در‌تحقیقات بعدی خانواده مقتول شناسایی و هویت او تایید شد. همچنین معلوم شد مقتول دارای سوابق متعدد کیفری به اتهام سرقت‌ و مصرف موادمخدر بوده است.

وی افزود: ماموران به سرنخ‌هایی دست‌یافتند و پی بردند‌ او طرد شده و به صورت مداوم در‌پاتوق‌های مصرف موادمخدر تردد داشته و از‌طرفی به انگیزه مصرف موادمخدر و سرقت با افراد مختلفی اختلاف و درگیری داشته‌است.‌ در‌تحقیقات بعدی معلوم شد‌، پنج نفرکه با مقتول رابطه دوستی داشتند، ‌آخرین بار با او دیده شدند. آنها به عنوان مظنون تحت تعقیب پلیس قرار‌گرفتند و شناسایی شدند. این افراد در تحقیقات منکر هر‌گونه نقش داشتن در این قتل شدند. ‌همچنین معلوم شد قاتل اصلی فرد دیگری است که در خانه‌اش بازداشت شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان‌ خاطر‌نشان کرد‌: این متهم که در قاچاق سوخت وگازوئیل فعالیت داشت، درتحقیقات اولیه منکر قتل شد و مدعی بود‌، آخرین بار او را در محله «استنبیک» بندرعباس ملاقات کرده و بعد او رفته و دیگر‌‌وی را ندیده است.

در تحقیقات پی بردند‌ او پژو ۴۰۵ ‌داشته که‌ مدعی شد برای تعمیرات آن را نزد تعمیرگاه مکانیکی دریکی از محله‌های بندرعباس سپرده است. ماموران به این تعمیرگاه اعزام شدند و آن را بررسی و مشاهده کردند آثاری مبنی بر انتقال جسد توسط این خودرو وجود دارد.

وی گفت‌: سرانجام متهم اعتراف کرد ساعت دو بامداد ۲۸دی امسال هنگام رفتن به محله پنجه علی‌، یکی ازمناطق تفریحی‌حاشیه‌ای بندرعباس بوده که درمسیر راه، مقتول که موادمخدرمصرف کرده بود را دیده است‌. او‌ بدون دلیل شروع به فحاشی ناموسی به وی کرده و او نیز با استفاده از قمه، چند ضربه به پشت سر، پهلو و پشت ساق پای اوزده‌ است. بعد از آن‌که او مرده‌، جسد را در‌خودرویش انداخته و به نزدیک پاتوقی رها کرده و بعد به شهرستان حاجی‌آباد فرارکرده بود.

 

دیدگاه