مدیرعامل فراری کوروش کمپانی کیست؟

همشهری نوشت: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد مدیر فراری این شرکت امیرحسین شریفیان نام دارد. جوانی متولد سال75 که حالا در 27سالگی نامش به‌عنوان یکی از کلاهبردار‌های جنجالی کشور مطرح شده است.

به گزارش جهان مانا، در ادامه مطلب این روزنامه درباره معرفی مدیرعامل کوروش کمپانی آمده است:

کوروش کمپانی که با تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها ادعا می‌کرد گوشی آیفون را 20میلیون تومان می‌فروشد با فراری شدن مدیرعاملش تعطیل شد تا سرمایه صدها مالباخته به باد برود. بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد مدیر فراری این شرکت امیرحسین شریفیان نام دارد. جوانی متولد سال75 که حالا در 27سالگی نامش به‌عنوان یکی از کلاهبردار‌های جنجالی کشور مطرح شده است.

این روزنامه افزوده است: او در این شرکت از نزدیکانش شامل پدر و همسرش کمک گرفته بود و از تبلیغات و جنجال بیش از هر چیز برای جلب اعتماد طعمه هایش استفاده می‌کرد. در روزهای منتهی به حراج معروف به جمعه داغ دفتر این شرکت به‌دلیل بدحجابی مشتریانش پلمب شد؛ اتفاقی که شریفیان از آن برای شهرت بیشتر استفاده کرد. او با انتشار فیلم‌های کوتاه در اینستاگرام شروع به مظلوم نمایی کرد و از مشتریانش خواست از او حمایت کنند. او برای اینکه نشان دهد همیشه در دسترس است به برخی مشتریانش گفته بود که پاسپورت ندارد و هیچ وقت از ایران خارج نمی‌شود. ادعایی که حالا با فرار او به خارج از کشور رنگ باخته است.

 

دیدگاه