تلاش‌های مرد شکست‌خورده برای پس گرفتن حضانت فرزند

منصور دو سال قبل از همسرش جدا شده و حالا با این ادعا که زن سابقش او را فریب داده، برای گرفتن حضانت فرزندش اقدام کرده ‌است.

به گزارش جهان مانا، او از زندگی‌اش می‌گوید:

*برای حضانت فرزندت اقدام کرده‌ای. چرا بچه را به مادر دادی و حالا پشیمان هستی؟

پنج سال قبل همسرم به من گفت می‌خواهد ادامه تحصیل بدهد. فرمی را برای یک دانشگاه خارجی پر کرد و من هم موافقت کردم. بعد از مدتی پذیرش گرفت و تصمیم گرفت برود. من گفتم چون پدر و مادرم پیر هستند نمی‌توانم بروم. قرار شد ندا برود و بعد فکری بکنیم و ببینیم می‌خواهیم چه کنیم. دخترمان سه‌ساله بود. او گفت بچه را با خودش می‌برد و بعد هم قرار بود من بروم یا اینکه او برگردد اما دیگر برنگشت و ما دو سال قبل جدا شدیم.

*تو دنبال دخترت نرفتی؟

ندا واقعیت را نگفت. او با دروغ توانست دخترم را از من بگیرد. حضانت دخترم را به او دادم و وقتی تصمیم گرفتم به دیدنش بروم دیگر جواب تماس‌هایم را نداد.

*در این مدت توانستی دخترت را ببینی؟

من به کشوری که ندا رفته بود رفتم و آنها را پیدا کردم و توانستم بچه‌ام را ببینم. ندا حاضر نبود من را ببیند و حتی حاضر نبود اجازه دهد بچه را ببینیم. پدر و مادرش واسطه شدند که توانستم بچه را ببینم.

*چرا این‌طور رفتار کرد؟

گفته می‌ترسیده بچه را از او بگیرم. راستش اصلاً برایم اهمیت ندارد که ندا رفته ‌است. زنی که تا این حد بی‌وفاست باید برود.

*دخترت حالا ایران است؟

بله. من منتظر فرصت بودم تا کاری را که ندا کرد جبران کنم. خیلی اتفاقی متوجه شدم او برای دیدار خانواده به ایران آمده و هیچ چیز هم به من نگفته‌ است. من هم بلافاصله دخترم را از طریق دادگاه ممنوع‌الخروج کردم و حالا هم آمده‌ام که حضانت دخترم را پس بگیرم. وکیل گرفته‌ام.

*فکر می‌کنی موفق بشوی؟

بله. احتمالش خیلی زیاد است.

*دخترت رضایت دارد؟

راستش نمی‌دانم. شاید ناراحت شود. چون پنج سال است آنجا زندگی می‌کند و دوستانی دارد؛ اما به هر حال دختر من است. قصد ندارم مانع خوشبختی او شوم. هر جایی بخواهد برود خودم همراهی‌اش می‌کنم. من در این مدت پدر و مادرم را از دست دادم، سوگوار آنها و البته سوگوار دوری دخترم هم بودم. ظلمی که ندا به من کرد باید تاوان داشته باشد.

*ندا می‌داند چه اتفاقی افتاده ‌است؟

بله. بسیار هم عصبانی است اما از اینکه چنین در دام افتاده اصلاً ناراحت نیستم.

 

دیدگاه