کشف ۴۰ کلید در کوله پشتی سارق حرفه‌ای!

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت مسروقه و کشف ۴۰ کلید در کوله پشتی سارق خبر داد.

به گزارش جهان مانا، سرهنگ رضا صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: نهم اسفند ماه، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۰۴ عباس آباد در محدوده خیابان سهروردی تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت تک سرنشین که راکب آن رفتار نامتعارف از خود نشان می‌داد مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران و استعلام از پلاک انتظامی موتورسیکلت نشان می‌داد، موتورسیکلت چندی قبل به سرقت رفته و سرنشین آن سارق حرفه‌ای است که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: راکب موتورسیکلت پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد و مأموران در نخستین‌گام با ایجاد طرح مهار و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری متهم شدند.

سرهنگ صادقی پور با بیان اینکه از کوله پشتی متهم ۴۰ عدد کلید، یک عدد شاه کلید دست ساز، ۳ عدد سوئیچ موتور و دیگر آلات و ادوات سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت مذکور و دیگر سرقت‌های موتورسیکلت در سطح معابر تهران اعتراف کرد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی مأموران مشخص شد، متهم دارای سوابق متعدد کیفری بوده با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

منبع: مهر
دیدگاه