احمد خاتمی: دل متدینان خون است از بی حجابی‌ها به داد برسید

سید احمد خاتمی در خطبه این هفته نماز جمعه تهران گفت: کلمات نورانی رهبرانقلاب را شنیدید، ایشان گفتند حجاب یک مسئله شرعی است و مسئله دولتی نیست، هرکس که دین باور است به حجاب باور دارد. فرمودند کشف حجاب هم حرام شرعی است و هم حرام سیاسی است. در هفته‌های اول انقلاب امام قاطعانه از حجاب گفتند.

 

 

خاتمی گفت: این بی‌حجابی‌ها عادی نیست پشت صحنه این بی‌حجابی‌ها فرو ریختن بنیان خانواده و فرو ریختن آرامش جامعه است. پشت این بی حجابی‌ها اندولس کردن ایران است.

وی عنوان کرد: یک تئوریسین ایرانی گفته است دو رکن را در ایران بزنیم کار ایران تمام است یک زدن حجاب و دومی ولایت فقیه است .‌گفته است اگر حجاب را بزنیم ولایت فقیه را از بین خواهیم برد که کور خوانده اند. بی حجاب‌ها جزو این ملت هستند که اگر بدانند نقشه دشمن چیست دست از این کارها برخواهند داشت.

وی با اشاره به بیانیه وزارت کشور گفت: شهدا برای این که حجاب بماند شهید شدند‌ .  هنوز هم شهید می‌آورند دل متدینان خون است از بی حجابی‌ها به داد برسید. همه چیز در این کشور باید طبق قانون باشد حتی با بی حجابی برخورد کردن بدون قانون خلاف است. همان طور که بی حجابی منکر است برخورد خلاف قانون با بی حجابی هم منکر است. این رفتارها کار را خراب می‌کند بگذارید قوه قضاییه در این‌باره اقدام کند.

 

منبع: ایلنا
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار