ذوالنور: قوای سه‌گانه از طرح پلیس درباره حجاب پشتیبانی میکنند

ذوالنوری با تقدیر از طرح سردار رادان در مقابله با بی حجابی، از همراهی قوای سه گانه در پشتیبانی از فرماندهی انتظامی خبر داد.

او گفت: مجلس در دفاع از طرحی که برادر عزیزم سردار رزمنده جانباز، رادان، فرمانده محترم فراجا بیان کرد، بیانیه محکمی را تنظیم کرد که نشان می‌دهد با جدیت پشتیبان فرماندهی انتظامی، فراجا و قوه قضائیه است تا با این ناهنجاری‌ها که امنیت معنوی، اخلاقی و دینی مردم را در مخاطره قرار می دهد به صورت جدی مقابله شود.

ذوالنوری ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی، حاکمیت و قوای سه گانه باید با جدیت وظیفه خود را در این زمینه انجام دهند؛ البته قوای سه گانه تعاملات و رایزنی‌ها و هم‌فکری‌های لازم را داشته‌اند.

او افزود: برای شروع برخورد با هنجارشکنان اطلاع رسانی زیادی لازم نیست؛ کسی که بی حجاب در خیابان می‌آید، به منکر بودن این موضوع از نظر هنجارهای اجتماعی و دینی واقف است؛ هیچ بی حجابی نداریم که از حکم اسلام و قانون ایران بی اطلاع باشد.

مجتبی ذوالنوری نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در جامعه‌ای، بی‌حیایی، بی‌شرفی، بی‌عفتی و بی‌حجابی حاصل شد، مقوله‌های دیگر هم آسیب می‌بیند؛ از ابتدای انقلاب اسلامی تا حال، دشمنان به دنبال از بین بردن واجب شرعی و اجتماعی حجاب هستند؛ البته دشمن در این مسأله به دنبال بعد سیاسی بی حجابی است.

ذوالنوری ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی، امنیتی، انتظامی و قضایی باید وظیفه خود را در برخورد با کشف حجاب انجام دهند و مجلس هم وظیفه پشتیبانی و همراهی دارد که به حتم همراهی لازم را انجام خواهد داد.

 

منبع: رسا
دیدگاه