کاهش عفت و حیا از اهداف دشمن است

امام جمعه تهران خطاب به مردم: روزهای سخت را به یاد بیاورید و شکر کنید

امام جمعه موقت تهران گفت: هدف دشمن در سال جاری که دو انتخابات مجلس و خبرگان رهبری مهم داریم انتشار یاس و بی ایمانی در جامعه است.

حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران گفت: جدیدترین محصول کارخانه ایمان و امید یعنی موشک ابر فراصوت فتاح رونمایی شد. از دانشمندان و جوانان رشید نیروی هوافضای سپاه پاسداران که آمریکا و صهیونیسم را به هراس انداختند و سطح امنیت منطقه را افزایش دادند، تشکر می‌کنیم.​

اهم اظهارات وی بدین شرح است:

  • رهبری در سخنرانی اخیرشان دو عامل نرم افزاری مورد توجه امام یعنی امید و ایمان را تبیین کردند، علت انتخاب موضوع ایمان و امید این است که این دو عامل در انقلاب امام، تحول ملی، منطقه‌ای و جهانی را رقم زد که بیش از گذشته در معرض آماج دشمنی‌هاست. اگر ملت ما به این ایمان الهی وفادار بمانند و امید خود را حفظ کنند، می‌تواند فتوحات تازه داشته باشد.
  • در همه سال‌های گذشته در سخت‌ترین صحنه ها، آنچه به فریاد ملت رسید، ایمان و امید ملت بود. روز‌های سخت را به یاد بیاورید و شکر کنید. روز‌هایی که اندک بودید در خفقان پس از تبعید امام و روز‌هایی که خفقان، نفس مجاهدان را می‌گرفت نور امید و ایمان بود که آن‌ها را نگه می‌داشت. در خرمشهر و تهران و تنهایی و غربت هویزه به یاد بیاورید که چطور عبور کردیم.
  • در برابر داعشی‌های وحشی و لحظات پر التهاب و در جنگ‌های ۲۲ روزه و ۳۳ روزه و میدان داری کرونا و فتنه آمریکایی سال ۸۸ و در صد‌ها معرکه سخت ۴۴ سال گذشته، آنچه ما را نجات داد چیزی جز ایمان به خدا و امید به وعده‌های الهی که در امام راحل و امام حاضر ما تجلی داشت، نبود.
  •  دشمن که الان دیگر از هر حیله‌ای فرو مانده است و گزینه‌های روی میزش زیر میز رفته است تلاش دارد با جنگ نرم این دو نرم افزار مهم را آماج حمله قرار دهد. شبیخون فرهنگی را از قبل داشتند، اما امروز بیشتر از گذشته دارند کار می‌کنند و اتاق‌های فکر شیطانی‌شان را فعال کردند.
  • گسترش پوچ گرایی و نحله‌های شیطانی و غلبه گفتمان مادی گرایی، کاهش عفت و حیای عمومی و عادی سازی طلاق و فروپاشی خانواده و کمرنگ کردن یاد امام و شهدا، تاریک نشان دادن آینده و ایجاد درگیری بین نیرو‌های انقلاب و آحاد مردم و ... از اقدامات و اهداف آنهاست. هدف آن‌ها نسل جوان و نوجوان ماست.
  • در این شرایط ملت عزیز همه مسئولند. اما مسئولان کارشان ده‌ها برابر است هم باید از تجربیات گذشته استفاده کنیم و از نقطه ضعف هایمان عبرت بگیریم و ابتکارات نوین را به عرصه بیاریم و از ایمان و امیدمان صیانت کنیم.
  • هدف دشمن در سال جاری که دو انتخابات مجلس و خبرگان رهبری مهم داریم انتشار یاس و بی ایمانی در جامعه است و آن‌ها با پیاده نظام آگاه و ناآگاه خود قطعا ولایت فقیه و موضوعات مرتبط با مجلس را هدف می‌گیرند.

 

 

منبع: ايسنا
دیدگاه