رحیم‌پور ازغدی: اخیرا از این نوع آخوند‌های بی‌دین حتی رئیس‌جمهور شدند/ برای برخی سوال است چرا ترور شاه خوب است و ترور شهید بهشتی و فخری زاده، بد؟

ششم تیر همایش بین‌المللی شهدای ترور انقلاب اسلامی با عنوان از بهشتی تا آرمان در مجتمع فرهنگی یادمان شهدای هفتم تیر برگزار شد.

ابراهیم رحیم‌پور ازغدی که از سخنرانان این مراسم بود، گفت: امروز بعضی‌ها آخوند‌ها تقوا و تفکر آخوندی را ندارند.

به گزارش جهان مانا به نقل از ایلنا، بخشهایی از اظهارات این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی را میخوانید:

  • هدف عملیات انقلابی، ارعاب ظالمین و ترساندن دشمنان خدا و خلق و ستمگران است. هدف کشتار‌های تروریستی که علیه جبهه حق و عدالت است، ترساندن مردم است. فرق می‌کند بین ترساندن ظالم و ترساندن مظلوم. ترساندن ظالم یعنی آنکه او بفهمد که بزن در رو نیست و این جهاد مقدس است.
  • نسل امروز می‌پرسد چرا قبل از انقلاب ترور می‌کردید، اما بعد از انقلاب هرکس ترور می‌شود، محکوم است؟ جنگیدن بد است یا خوب است؟ بستگی دارد هدف جنگ چیست؟ جنگ کثیف‌ترین و زیباترین عمل است. اگر با ظالم با شیوه عادلانه و تامین عدالت جنگ کند، این جنگ مقدس و ارعاب مظلومین است. او باید بترسد وگرنه مرتکب قتل‌های زنجیره‌ای خواهد شد. مبارزه با ظلم به شیوه عادلانه خدمت عدالت مبارزه مظلوم است. استفاده از خشونت غیرقانونی به روش ناعادلانه ظلم بزرگ و ارعاب ملت مظلوم و بی گناه است.
  • برخی مردم می‌پرسند وقتی شاه، نخست‌وزیر و رئیس ساواک را ترور می‌کنید، ترور نیست، اما بهشتی و فخری‌زاده را می‌زنند. ترور است. ترور، عملیات مسلحانه برای به قتل رساندن، به چه شیوه و با چه آثار و با اهدافی است؟ راه رفتن و صلح کردن خوب است یا بد است؟ فیزیک هسته‌ای بد است یا خوب است؟ اگر می‌خواهید با علم هسته‌ای بمب درست کنید حرام است، اما اگر خدمت کنید، واجب است. عملیات مسلحانه خوب یا بد است؟ خشونت علیه قاتل خدمت به مردم است. جواب خشونت، خشونت است. عملیات انقلابی ارعاب است و جنایتکار را می‌ترساند.
  • قبل از انقلاب ترور نامشروع داشتیم، امام مخالف ترور نبود، اما در ادامه گفتند کارآمد نیست، مردم باید آگاه شوند تا به خیابان بیایند. تا وقتی ما را ترور می‌کنند، یعنی در مسیر هستیم. آن روز که ترور نمی‌کنند، باید بترسیم، چون مطابق میل دشمن کار می‌کنیم. برخی مسئولان دولت‌های گذشته ترور نمی‌شوند، چون مهم‌ترین خدمت را به دشمنان کردند. اگر ترور نمی‌کنند یعنی برای دشمن خطرناک نیست. آخوندی را ترور نکنند مانند امثال بهشتی یعنی ضرری برای دشمن ندارد و ان‌شاالله ترور‌ها ادامه خواهد داشت.
  • روحانی فردی است که از بندگی کردن لذت می‌برد و پیام انبیا را می‌رساند. ممکن است افرادی فرصت‌طلب و بی تقوا این لباس را بپوشند. اگر عالم اسلامی را دیدید دنیاطلب است، خانه‌اش طاغوتی است و ارتباطاتش ریاست‌طلبانه است، متکبرانه و بی ادبانه حرف می‌زند، او روحانی نیست که حق ولایت داشته باشد.
  • اخیرا از این نوع آخوند‌های بی دین حتی رئیس جمهور شدند، عنوان کرد: این نوع آخوند‌ها دنبال عدالت نیستند، کاسب هستند. با سلبریتی‌ها می‌چرخند و به دنبال فالوور هستند. این‌ها آخوند‌های بی تقوا هستند.
دیدگاه