نماینده مجلس: همین که هیچکس حاضر نیست مسئولیت گشت ارشاد را قبول کند، یعنی سیاست درستی نیست

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رفتار بعضی از رفتار‌های مسئولین ما در کمال حسن نیت در جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی است.

جلیل رحیمی جهان آبادی گفت: ما به عنوان نماینده مردم و به عنوان کسی که نظام جمهوری اسلامی را که یادگار شهدا و مبارزان آزادی خواه ما در دهه ۴۰ و ۵۰ است، دوست داریم؛ می‌گوییم که گرچه این انقلاب امروز به جامعه خدمات زیادی ارائه می‌دهد، اما از مسئولان درخواست می‌کنیم از رفتار‌های مخرب، غیر عقلانی، توهین آمیز که به رابطه‌ی بین حاکمیت و مردم لطمه وارد می‌کند و هیچ نقشی در بهبود دینداری نخواهد داشت، دست بردارند، ولی جالب است هیچ کسی مسئولیت این رفتار‌ها را قبول نمی‌کند!

نماینده مردم تربت جام افزود: همین که هیچ کسی حاضر نیست مسئولیت گشت ارشاد را قبول کند نشان می‌دهد که این سیاست درستی نیست، چون از سیاست درست حمایت می‌شود. اما اکنون نه دولت، قوه قضاییه، پلیس و نه دیگران حاضر به پذیرش آن نیستند و این یعنی گشت ارشاد مبنای عقلانی ندارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: روز گذشته به همراه خانواده به یکی از میادین شهر رفتم آنچنان حضور گسترده نیرو‌ها و ماشین‌های پلیس وجود داشت که تردد مردم و خودرو‌ها دچار مشکل بود، نمی‌دانم این حجم از حضور معنا و مفهومش چیست! اما به نظر من عقلانیتی پشت این رفتار‌ها وجود ندارد.

 

منبع: جماران
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار