رسانه‌ها و سلبریتی‌ها تیتر پشت تیتر می گویند که پایین کشور را فروختند به چین، بالای کشور را فروختند به روسیه، اما در مرزبانی وقتی جوانان ما را پرپر می‌کنند، لالمانی می‌گیرند

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن از شکست‌های مکرر سال‌های ۵۸ تا ۶۸ جغرافیای جنگ را تغییر داد، تحریم کرد، تهدید کرد، تطمیع کرد، اما فایده نداشت چون این را فهمید ملت ما ملت امام حسین (ع) است، سر می‌دهد، اما ذلت نمی پذیرد.

 

سردار حمید خرمدل در آئین افتتاحیه پانزدهمین دوره خط امام استانی در جمع دانشجویان منتخب دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: آحاد جامعه شما دانشجویان را ادامه دهنده خط امام و آرمان‌های امامین انقلاب می‌داند، امام خمینی انتظار ویژه‌ای از دانشجویان داشت و انقلاب اسلامی و اسلام را به دستان شما سپرد.

 

وی عنوان کرد: سال گذشته کشور ما یک جنگ تمام عیار فرهنگی، اقتصادی، شناختی و میدانی را پشت سر گذاشت که در تاریخ جهان و منطقه چنین جنگ ترکیبی با چنین اتاق فکری بی سابقه بوده و هیچ کشوری همچین جنگ را تجربه نکرده بود و الحمدالله به حول قوه الهی با بصیرت مردم و میدان داری جوانان مؤمن و انقلابی  یک پیروزی بسیار درخشان نصیب جمهوری اسلامی شد.

خرمدل ابراز کرد: دشمن هرچه داشت و نداشت به صحنه آورد، سرشبکه‌هایی که در سالیان از طریق لانه‌های جاسوسی سفارت خانه‌ها کشورهای اروپایی تطمیع و پرورش داده بود، برخی  سلبریتی‌ها و ورزشکاران، منافقین و غیره و غیره، همه را به میدان آورد؛ اما بازهم مردم به صورت عملی ثابت کردند که دل داده ولایت فقیه، امام زمان (عج) و کشورشان هستند، و تا مردم و ایمان دینی هست، هیچ قدرتی توانایی رویارویی و تعدی به این مرز و بوم را ندارد.

وی با اشاره به 8 سال دفاع مقدس ادامه داد:  عده‌ای خوش خیال و فریب خورده فکر می‌کنند که جنگ پس از قطعنامه تمام شده، نخیر دشمن پس از شکست‌های مکرر سال‌های 58 تا 68  جغرافیای جنگ را تغییر داد،  تحریم کرد، تهدید کرد، تطمیع کرد، اما فایده نداشت چون این را فهمید ملت ما ملت امام حسین (ع) است، سر می‌دهد، اما ذلت نمی پذیرد.

خرمدل تاکید کرد: جنگ امروز جنگ اراده‌ها و ارزش‌ها بوده و دشمن درصدد از بین بردن خط قرمزهای دینی، مردمی و هویتی است و ابراز  این جنگ هم دیگر موشک و توپ و تانک نیست، دشمن همان دشمن است، اما ابزارها و میدان جنگ را به خانه‌ها کشیده، گوشی در دست ما، تلویزیون در خانواده ما، نرم افزارهای مورد استفاده ما، اگر فرهنگ و استفاده از آن را نهادینه نکنیم به محل زدن موشک های نقطه زن و دقیق دشمن تبدیل می‌شود.

وی افزود: اگر به خود نیاییم دشمن مسلط بر میدان نبرد خواهد شد، اما خدا را شاکر و سپاسگزارم که چنین مردمی و چنین دانشجویانی و جوانانی داریم که گوش به فرمان ولی‌فقیه و با اراده های پولادین و رسوخ ناپذیر میدان نبرد را بهتر از فرماندهان زمان جنگ اداره می‌کنند، اما باید برای مردم و قشرهای آسیب پذیر هم سنگرسازی و امنیت به وجود بیاوریم، و این امکان پذیر نیست مگر با نگاه به توان داخلی، استفاده از بسترهای رسانه ای داخلی.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: یکی از راهبردهای دشمن برای شهریورماه و مهرماه امسال  برنامه ریزی جهت  ناامنی داخلی، به ویژه در دانشگاه‌هاست و دانشجویان باید هوشیار باشند، اولاً وحدت را در دانشگاه حفظ کنید و از همین فردا برای بازگشایی دانشگاه‌ها و تبیین و تشریح نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن تلاش کنید.

خرمدل یادآور شد: جبهه امروز، فردا روز و پس فردا روز و خط نبرد دانشگاه است، پویایی دانشگاه را بالا ببرید کشور نیازمند عمارها، یاسرها، فخری زاده‌ها، احمدی روشن‌ها و حاج قاسم ها است، نگذارید کار به مختارها بکشد.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار