امام جمعه اهواز:

دشمن می‌خواست دلار را به بالای ۱۰۰ هزار تومان برساند اما حدود ۴۰ هزار و خرده‌ای تومان ثابت ماند

امام جمعه اهواز با بیان اینکه تعداد زیادی تحمل شنیدن دستاوردهای دولت را نداشتند، گفت: مطالبه مردم بحق است اما مسئولان باید علاوه بر تشریح دستاوردها، قیمت برخی از کالاهای اساسی و ضروری مردم را تثبیت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز، سوم شهریور در اهواز گفت: اینکه چرا در مسائل اقتصادی اینقدر لنگ می‌زنیم به دلیل این است که تعداد زیادی از پایه‌های اقتصادی ما بر پایه دلار است و دشمن حدود ۵۰ تا ۶۰ سال در این زمینه برنامه‌ریزی کرده است. برای همین می‌خواستند دلار را به بالای ۱۰۰ هزار تومان برسانند اما اکنون در حدود ۴۰ هزار و خرده‌ای تومان ثابت مانده است و این موضوع نتیجه انجام کارهای زیادی است.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه تعداد زیادی تحمل شنیدن دستاوردهای دولت را نداشتند، گفت: مطالبه مردم بحق است اما مسئولان باید علاوه بر تشریح دستاوردها، قیمت برخی از کالاهای اساسی و ضروری مردم را تثبیت کنند نه اینکه دلالان بتوانند قیمت‌ها را بالا ببرند. هر وقت دشمن اراده کند در قالب دلال‌های از خدا بی‌خبر در بازار ورود پیدا می‌کند و مردم را به زحمت می‌اندازد.

موسوی‌فرد افزود: برای عراقی‌ها فرقی نمی‌کند یک زائر پاکستانی، ایرانی یا اهل کجا است و تنها به زائران خدمت می‌کنند و نو ترین پتوی خود را در اختیار زائران قرار می‌دهند و در طول سال شاید خودشان یک وعده غذایی که برای زائران می‌گذارند را نداشته باشند. ما هم باید همین حرکت را انجام بدهیم.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار