خاطرات هاشمی رفسنجانی: عفت معطل شده بود و این باعث ناراحتی شد/ رییسی نگران فشارهای تبلیغاتی علیه خودش است

هاشمی‌رفسنجانی روز بیست و ششم شهریور در سفر مشهد نوشته است :‍ ابراهیم رئیسی، توضیحی از گزارش بازرسی کل داد. نگران فشار تبلیغاتی علیه خود است،انتظار حمایت بیشتر دارد/به خاطر انتظار مردم، توقف ام را کوتاه کردم.

به گزارش جهان مانا، پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی خاطرات مرحوم آیت الله هاشمی در بیست و ششم شهریور ماه سال ۱۳۷۹ را بازخوانی کرده است. در خاطرات این روز آمده است:

پیش‌ازظهر از طرح‌های عمرانی آستان ‌قدس [رضوی] در محدوده حرم بازدید کردم؛ من‌جمله ضریح جدید و سنگ یکپارچه برای قبر؛ نسبت به سال گذشته پیشرفت دارند، اما از زمان‌بندی عقب‌اند. مصاحبه مفصلی هم انجام شد. ظهر آقای [سیدابراهیم] رئیسی [رئیس سازمان بازرسی کل کشور] آمد. توضیحی از گزارش بازرسی‌ کل در مورد خرم‌آباد داد. نگران فشار تبلیغاتی علیه خود است و انتظار دارد، حمایت بیشتری شود و دادگاه هم ترتیب اثر دهد.

قرار بود، هنگام شست‌وشوی حرم که معمولاً خلوت می‌کنند، به زیارت برویم. به‌خاطر انتظار مردم، توقف‌ام را کوتاه کردم و جمعی از همراهان، من‌جمله عفت، نتوانستند برسند و باعث ناراحتی شد. با بدرقه آقای [عباس واعظ] طبسی [تولیت آستان قدس رضوی] و مسئولان، ساعت شش بعدازظهر به سوی تهران پرواز کردیم. برای انجام‌ کارهای مانده به دفترم رفتم. عفت در فرودگاه معطل شده بود و این هم باعث ناراحتی او شد. مشاجره بر سر گزارش [سازمان] بازرسی‌ کل‌ کشور، داغ است.

 

 

دیدگاه