باهنر: دنبال حضور فیزیکی در میدان نبرد غزه نبوده‌ایم

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیچوقت به دنبال حضور فیزیکی در میدان نبرد غزه نبوده‌ایم.

به گزارش جهان مانا،  محمدرضا باهنر فعال سیاسی اصولگرا در خصوص فلسطین اظهار کرد: غزه مظلوم پنجاه سال است که اشغال شده و بیش از ده سال است که تحت محاصره صهیونیست‌های کودک‌کش و متجاوز است‌.

باهنر افزود: موضع و پیش‌بینی ما این است که اسرائیل ماندنی نخواهد بود و بالاخره یک زمانی باید سرزمین‌های اشغالی را تحویل صاحبان اصلی‌اش بدهد. مسائلی که اخیرا پیش‌آمده و کاری که فلسطینیان و نوجوانان فلسطینی کردند، نبردی تمام عیار اسلامی، عربی و فلسطینی است.

نایب رئیس سابق مجلس تصریح کرد: رژیم‌ صهیونیستی و همراهان و پشتیبانانش احساس می‌کردند که غزه بهشت جاسوس‌ها است؛ منطقه‌ای محدود که می‌توانند از تمامی تحرکات، تفکرات و گویش‌های غزه به صورت لحظه‌ای اطلاع داشته باشند و حرکت اخیر نشان داد این تفکر فقط خوابی پریشان است.

 احتمالی رژیم صهیونیستی گفت: نتانیاهو برای اینکه دولتش ساقط نشود، دنبال یک صید بزرگ است که از طریق آن‌، داستان بی‌آبرویی خود و دولتش را جبران کند. معتقدم اگر نتانیاهو به کار احمقانه‌ای دست بزند، حتما عمر کوتاه رژیم صهیونیستی را بسیار کوتاه‌تر خواهد کرد. امیدوارم آنقدرها عقل و شعور داشته‌ باشند که به دنبال آتش‌بس بروند و نه یک صید و لقمه بزرگ که در غیر این صورت حتما این لقمه خفه‌شان خواهد کرد‌.

باهنر در رابطه با واکنش احتمالی ایران در قبال وقایع غزه گفت: ورود فیزیکی به درگیری‌ها نداریم و کمک‌هایی که می‌توانستیم را هم در گذشته انجام دادیم. آرمان فلسطین همزاد آرمان انقلاب اسلامی است و حضرت امام نیز از سال ۱۳۴۲ این را اعلام کرده‌اند و امروز هم آزادی قدس یکی از آرزوها و اهداف ما است.

*توان فلسطین بیش از آن چیزی است که فکر می‌کردند

وی افزود: هیچوقت دنبال این نیستیم که در میدان نبرد، حضور فیزیکی داشته‌باشیم یا فرماندهی بکنیم و عملیاتی داشته باشیم؛ و البته بچه‌های فلسطین آنقدر قدرت پیدا کردند و شجاعت دارند و به فناوری‌های خوبی دسترسی دارند که می‌توانند آن را به رخ صهیونیست‌ها بکشند و توانشان بیش از چیزی است که تا به حال نشان داده‌اند.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار