سازمان ملل: اسراییل با ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه مخالف است

هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در فلسطین تصریح کرد که رژیم صهیونیستی آشکارا با ارسال کمک‌های بشردوستانه به شمال غزه مخالف است.

به گزارش جهان مانا به نقل از آناتولی، «لین هستینگز» هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در فلسطین امروز جمعه گفت: اسرائیل آشکارا با ارسال کمک های بشردوستانه به شمال غزه (جایی که حدود ۴۰۰ هزار نفر در آنجا هستند) مخالف است.

هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در فلسطین در نشست خبری هفتگی دفتر ژنو سازمان ملل به صورت برخط این سخنان را مطرح کرد.

وی در این نشست ارزیابی‌ هایی را درباره وضعیت انسانی غزه و منطقه تحت حملات اشغالگران قدس ارائه کرد.

در بیست‌ویکمین رو از مقاومت غرورآفرین مردم مظلوم غزه در میان جنایت های اشغالگران قدس، عزت الرشق از رهبران حماس اعلام کرد: آنچه اشغالگران و سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره بیمارستان الشفاء اعلام کردند بی اساس است و این هم به دروغ های آنها افزوده می شود. دروغ هایی که مطرح می کند مقدمه ای برای ارتکاب جنایت جدید علیه مردم ما است که بزرگترین جنایت پس از بیمارستان الاهلی و المعمدانی خواهد بود زیرا بیش از ۴۰ هزار نفر به بیمارستان الشفاء پناه برده اند تا از بمباران شدید در امان باشند.

الرشق گفت: درباره کشتار جدید هشدار می دهیم و از سران کشورهای عربی واسلامی و جامعه بین المللی می خواهیم که در راستای توقف جایات کشتار جمعی مل ما اقدام عاجلی به عمل آورند.

 

منبع: مهر
دیدگاه