رییسی: هیچ کاندیدایی در انتخابات نخواهیم داشت

سیدابراهیم رئیسی تاکید کرد: به‌عنوان دولت هیچ کاندیدایی در انتخابات نخواهیم داشت و صرفا به دنبال ایجاد زمینه مشارکت گسترده‌تر و بالاتر همه مردم و گروه‌ها در انتخابات هستیم.

 

به گزارش جهان مانا ، رییس دولت سیزدهم در پاسخ به این سوال که دولت در خصوص اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره انتخابات چه برنامه‌هایی دارد، گفت: دولت خود را موظف به برگزاری یک انتخابات مشارکتی، با امنیت بالا و کاملا رقابتی به‌عنوان جلوه‌ای از مردمسالاری می‌داند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری به مشارکت و آرای مردم باور واقعی دارد، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی از ابتدا با هدایت‌های امام راحل و سپس رهبر معظم انقلاب اسلامی همه نهادهای اساسی کشور را با رای مردم ایجاد و مستقر کرده است. امام و رهبری برخلاف بسیاری دیگر از سیاستمداران دنیا به مردم به شکل واقعی باور دارند و نه صرفا به‌عنوان ابزاری برای پیشبرد منافع و اهداف خود.

رئیسی تاکید کرد: به‌عنوان دولت هیچ کاندیدایی در انتخابات نخواهیم داشت و صرفا به دنبال ایجاد زمینه مشارکت گسترده‌تر و بالاتر همه مردم و گروه‌ها در انتخابات هستیم.

 

دیدگاه