عقب نشینی رفیق‌دوست از اظهارات جنجالی‌اش درباره گروگان های منطقه + فیلم

محسن رفیقدوست درباره اظهار نظر جنجالی اش درخصوص گروگان های منطقه توضیح داد و گفت: منظورش از گروگان‌های منطقه، رژیم صهیونیستی و پایگاه‌های آمریکا بود.

 

به گزارش جهان مانا، محسن رفیقدوست در برنامه ای تلویزیونی شبکه سه گفت: امروز به لطف خدا گزینه نظامی همه ابرقدرت ها علیه ایران جواب نمی دهد.

وی افزود: بخش عمده آن بخاطر سلاح هایی است که ما داریم که حتی آمریکا هم ندارد اما همه اش این نیست. در منطقه ما از قدرت هایی که احتمال دارد به ما حمله کنند گروگان هایی داریم که ظرف نیم ساعت یا یک ساعت آن گروگان ها را از بین می بریم.

رفیقدوست گفت: انشالله موقع اش برسد و وسیله ای فراهم شود که اینکار را بکنیم.

اما این اظهارات رفیقدوست انعکاس وسیعی یافت و با انتقادات زیادی مواجه شد . دامنه این انتقادات فقط به خارج از کشور محدود نشد و حتی حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان نیز گفت « از آقای رفیق دوست بعید بود!»

شریعتمداری همچنین افزود: « آقای رفیق‌دوست از اظهاراتی که می‌تواند باعث سوء‌استفاده دشمنان باشد، پرهیز کنند! بی‌دقتی مورد اشاره از آقای رفیق‌دوست بعید بوده و هست.»

حجم این هجمه ها به قدری شدت گرفت که ر فیقدوست شب گذشته در شبکه افق و برنامه به افق فلسطین گفت: منظورش از گروگان‌های منطقه، رژیم صهیونیستی و پایگاه‌های آمریکا بوده است.

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار