افعال مضارع و مستقبل را از مسئولین بگیرند، حرفی برای گفتن ندارند

روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود به مسئولان طعنه زد و گفت: افعال مضارع و مستقبل را از مسئولین بگیرند، حرفی برای گفتن ندارند.

به گزارش جهان مانا، روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله نوشت:

آیا در همایش روز قانون اساسی ارزیابی مشخصی از میزان پای‌بندی به قانون اساسی در برگزاری انتخابات‌ها و از جمله همین انتخابات به میان آمده است؟ آیا کسی سخنی از ردصلاحیت‌های گسترده و خلاف قانون اساسی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ به میان آورده است؟ آیا در این همایش از همین روش انحرافی در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۸ سخن گفته شد؟ آیا از میزان رعایت آزادی بیان، قلم، اجتماعات و حقوق شهروندی در جامعه امروز ما گزارشی واقعی و دقیق در همایش‌های روز قانون اساسی داده می‌شود؟

گرایش به این روش، به معنای خداحافظی با افعال مضارع و مستقبل و روی آوردن به افعال ماضی در سخنان مسئولین نظام است. متاسفانه اگر افعال مضارع و مستقبل را از مسئولین بگیرند، آنها چیزی برای گفتن ندارند.

همایش‌ها باید محل ارزیابی عملکردها باشند و ضعف‌ها را مطرح کنند تا راه برای حل مشکلات، رفع موانع و تصحیح عملکردها باز شود. از همایش‌های نمایشی کاری برنخواهد آمد. قانون اساسی به اجرا نیاز دارد نه همایش.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار