نرجس سلیمانی: ناگفته‌ها درباره پدرم زیاد است

دختر سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: ناگفته‌ها درباره پدر زیاد است اما مسئله به گونه ای است که باید با دقت و ظرافت خاصی بیان شود.

به گزارش جهان مانا، نرجس سلیمانی در پاسخ به این پرسش که آیا موزه ای که قرار بود از آثار سردار سلیمانی برپا شود، راه اندازی شده است، بیان کرد: قرار بود یک موزه از آثار و وسایل باقی مانده از حاج قاسم و یکسری کارها مثل سردیسی که یکی از هنرمندان به صورت دلی ساخته و من آن را در اتاق محل کارم گذاشته ام ایجاد شود اما در مورد مکان آن تاکنون با خانواده به جمع بندی نرسیده ایم و در حال پیگیری هستیم.

وی افزود: از پدر وسایل زیادی نظیر دست نوشته‌ها، خاطرات مکتوب، کتاب ها و قلم وی به جا مانده که قابل نمایش در موزه برای دوستداران ایشان است.

نرجس در پاسخ به این پرسش که این موزه چه زمانی راه اندازی می‌شود، توضیح داد: زمان راه اندازی موزه مشخص نیست ولی در حال انجام کارها هستیم.

دختر سردار سلیمانی با بیان اینکه پدرم برخی وسایل خود را در بین خانواده تقسیم کرده است، ادامه داد: نماز شب بابا هرگز ترک نمی‌شد، پدر کتاب قرآن و تسبیح نماز شب خود را به من، سجاده و مهر نمازش را به فاطمه، یکسری از کتاب‌ها و دست نوشته‌های خود را به زینب داده و دیگر وسایل شخصی بابا هم به مادر رسیده است.

 

منبع: ایرنا
دیدگاه