بازدید رهبر کره شمالی از کارخانه موشکهای قاره پیما با همراهی دخترش + تصاویر

رهبر کره شمالی به همراه دخترش از یک کارخانه تولید موشکهای قاره پیما بازدید و بر توسعه تواناییهای دفاعی این کشور بازدید کرد.

به گزارش جهان مانا ، "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی روز جمعه 5 ژانویه از یک کارخانه تولید موشکهای بین قاره‌ای این کشور بازدید کرد. 

براساس گزارش یونهاپ، کیم در این بازدید دستور توسعه ظرفیت تولید پرتابگرهای اصلی حمل و نقل موشکهای قاره پیما را صادر کرده و خواستار افزایش قابلیتهای دفاعی کره شمالی شده است. 

در تصاویر منتشر شده از این بازدید، در کنار مقامات ارشد نظامی کره شمالی دختر کیم جونگ اون نیز دیده می‌شود.

بازدید رهبر کره شمالی و دخترش از کارخانه موشک سازی

این بازدید در میانه تشدید تنشها میان کره شمالی و کره جنوبی و متحدانش در شبه جزیره کره انجام شده است. 

 رهبر کره شمالی در نشستی در شب سال نو میلادی با فرماندهان ارشد نظامی در پیونگ‌یانگ در واکنش به تحرکات سئول و واشنگتن گفته بود «ارتش باید دشمن را در صورت اقدام تحریک‌آمیز، نابود کند»،

کیم جونگ اون در واکنش به همکاری سئول و واشنگتن به فرماندهان نظامی خود گفت: «اگر دشمن رویارویی نظامی و اقدامات تحریک‌آمیز علیه کره شمالی را برگزیند، ارتش باید بدون لحظه‌ای تردید، ضربه مهلکی را برای نابودی کامل آن‌ها از طریق بهره‌گیری از سخت‌ترین ابزارها و پتانسیل‌ها وارد کند».

تهدیدات جدید رهبر کره شمالی درست همزمان با تهدیدات همسایه جنوبی این کشور مطرح شده است. وزارت دفاع کره جنوبی روز گذشته (یکشنبه) هشدار داد که کیم جونگ اون محکوم به فنا است.

بازدید رهبر کره شمالی و دخترش از کارخانه موشک سازی

بازدید رهبر کره شمالی و دخترش از کارخانه موشک سازی

دیدگاه