وحیدی وز یر کشور: دشمن از مشارکت انتخاباتی هراس دارد

وزیر کشور گفت: دشمن از قدرت مردم ایران در حمایت از ایستادگی و یکپارچگی انقلاب اسلامی که نمود واقعی آن در مشارکت انتخاباتی است، هراس دارد.

 

به گزارش جهان مانا ، احمد وحیدی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی همواره از قدرت، توسعه و پیشرفت ایران هراس دارند، گفت: بهترین پاسخ مردم به جنایت تروریست‌ها، حضور پرشور در انتخابات امسال است.

وی اضافه کرد: در یمن، غزه و فلسطین دشمن از اتحاد مردم ضربه خورد، امروز هم دشمنان جمهوری اسلامی از اتحاد و یکپارچگی مردم هراس دارند و ما بیش از گذشته به وحدت و انسجام مبتنی بر کلام رهبری نیاز داریم.

وحیدی تصریح کرد: ضربه دیگر ما به دشمنان جمهوری اسلامی، سازندگی و پیشرفت است، خوشبختانه دولت سیزدهم پای کار آمده و در مقابل تمام هجمه های دشمن روی توسعه تاکید دارد.

وزیر کشور با بیان اینکه کشور در شرایط خاصی قرار دارد، تشریح کرد: جنایت ضد بشری که در شهر کرمان اتفاق افتاد، نمایش باطل دشمنان جمهوری اسلامی بود، دشمن نمی‌خواهد مشکل مردم حل شود و جامعه از پیشرفت و سربلندی برخوردار باشد.

وحیدی خطاب به جنایتکاران و تروریست‌ها تاکید کرد: اگر احساس قدرت می‌کنید بیایید با نیروهای نظامی ما مقابله کنید، هرگاه دشمن از نیروهای نظامی زبده ما مثل سردار شهید قاسم سلیمانی ضربه خورده، به صدمه زدن به زنان و کودکان بیگناه ما اقدام کرده است.

وزیر کشور بیان کرد: داعش را آمریکایی‌ها درست کردند، اما امروز این گروهک تروریستی در خدمت رژیم صهیونیستی است، قبلا همین گروهک در سوریه و عراق فعالیت داشت و همه این‌ها نشان از ترس رژیم صهیونیستی از قدرت کشورهای منطقه است.

 

دیدگاه