انتشار تصویر جدید از فرمانده کل عزالدین قسام توسط اسراییل

سخنگوی ارتش اسراییل با انتشار تصویر فردی ادعا کرد تصویر جدیدی از «محمد الضیف» را از داخل یکی از لپ‌تاپ‌های نوار غزه خارج کرده است.

به گزارش جهان مانا ، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار این تصویر ادعا کرد، تصویر مذکور متعلق به «محمد الضیف» فرمانده‌کل نیروهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس است.

به‌زعم این سخنگو، تصویر مذکور میان اسنادی به دست آمده است که در عملیات زمینی به دست ارتش اسرائیل در غزه افتاده است و ارتش آن را از میان هفتاد میلون سند اطلاعاتی از جمله اطلاعات امنیتی از مسئولین عالی‌رتبه حماس در غزه و خارج از آن جدا کرده است.

 براساس تصاویر ادعایی منتشرشده توسط این سخنگو، محمد ضیف با آزادی عمل کاملی حرکت می‌کند و این امر به‌خلاف ارزیابی‌های سال‌های گذشته سازمان‌های امنیتی صهیونیستی است که بارها تأکید کردند وی دچار معلولیت و دو پایش را از دست داده است و حتی یک دست یا دو دستش نیز قطع شده است.

هنوز هیچ منبع موثقی ادعاهای ارتش رژیم صهیونیستی در مورد صحت این تصویر را تأیید نکرده است.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی این تصویر را به‌عنوان یکی از دست‌آوردهای جنگ زمینی خود در 92مین روز از حمله گسترده به نوار غزه ارائه کرده است در حالی که کارشناسان رسانه‌های عبری‌زبان آن را بیش از هرچیز نمادی از شکست ساختار امنیتی اسرائیل طی سال‌های گذشته در مشخص کردن وضعیت جسمی مهمترین شخصیت مورد هدف اسرائیل در نوار غزه توصیف کردند.

 

منبع: تسنیم
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار