آغاز ثبت شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده برای انتخابات مجلس

ثبت شکایت داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آن‌ها احراز نشده است، از امروز - یکشنبه - ۱۷ دی - آغاز شد.

به گزارش جهان مانا، عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: از ۵ هرار و ۷۰۶ هزار نفر از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، صلاحیت ۲ هزار و ۷۰۰ نفر تایید شده است. این تعداد در مقایسه با مدت مشابه رشد ۲ برابری را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آن‌ها احراز نشده، از امروز یکشنبه تا سه شنبه ۱۹ دی فرصت دارند به صورت غیرحضوری به سامانه شورای نگهبان به نشانی

davtalab.shora.gc.ir مراجعه و اعتراض خود را ثبت کنند. شورای نگهبان ۳۰ روز فرصت اعلام نتایج رسیدگی به اعتراضات این افراد را دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه
  • یوسف امید

    سلام
    اینجانب شدیدا بنحوه ی بررسی اعتراض داشته و دارم که در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی،با وجود ارسال و بارگذاری مکرر مدارک خواسته شده، بی انصافی و بی عدالتی نموده و حق الناس رعایت نشده است و قابل عفو نیست و خدا نیز نیامرزد.
    با احترام
    یوسف امید
    کد ملی 5199676717
    موبایل 09141066223

آخرین اخبار
بازار